Ikkia Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 Hoi, ik heb de 1.0 Pica (zwart metallic met comfort pack) nu zo'n 5 dagen in mijn bezit. Vanwege het weer nog niet veel mee gereden, maar de eerste ervaringen zijn ronduit positief. Ik krijg van de meesten complimenten over het uiterlijk (stoer) de afwerking (mooi dashboard/ intereur), en de meevallende ruimte. Ik vind zelf dat de auto nogal zwaar stuurt. Je moet echt wel werken om het stuur de goede richting in te draaien/ houden. Zijn er hier nog meer mensen bij wie dat opvalt? Quote
bigmac Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 http://www.kiaclub.nl/topic/8765-stuurbekrachtiging-kia-picanto-aug-2011/page__pid__75065#entry75065 Quote
jutter Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 Hoi, ik heb de 1.0 Pica (zwart metallic met comfort pack) nu zo'n 5 dagen in mijn bezit. Vanwege het weer nog niet veel mee gereden, maar de eerste ervaringen zijn ronduit positief. Ik krijg van de meesten complimenten over het uiterlijk (stoer) de afwerking (mooi dashboard/ intereur), en de meevallende ruimte. Ik vind zelf dat de auto nogal zwaar stuurt. Je moet echt wel werken om het stuur de goede richting in te draaien/ houden. Zijn er hier nog meer mensen bij wie dat opvalt? Neem even contact op met de dealer. Lijkt mij niet normaal. Mijn Picanto van 6 dagen oud stuurt heerlijk licht! Quote
aadklei Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 Hallo Ikkia, Zelf heb ik een Picanto 1.2 Zwart 5 deurs. Met sturen geen enkel probleem. Stuurd juist heel licht. Zou ook naar de dealer gaan Groeten Aad Quote
BaBaCC Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 De mijne stuurt ook zeer licht en probleemloos. Juist door de elektrische bekrachtiging behoort de auto lichter te sturen dan de "oude" en traditionele stuurbekrachtiging! Dus ritje naar dealer is denk ik op z'n plaats. Succes! BaBaCC Quote
Ysie Posted February 8, 2012 Posted February 8, 2012 Ik heb wel een sportage maar moet zeggen met die electronische bekrachting stuur hij inderdaad lichter. Zou eens polsen bij de dealer. Quote
Recommended Posts