chris Posted September 20, 2007 Posted September 20, 2007 hallo allemaal ik wil zeer graag de zij en achterruiten van mijn sportage laten tinten/beplakken. heeft iemand een adres hiervoor? hoop op reacties want ben zelf ook al aan het zoeken geweest maar kom niet op een goed adres Quote
Flyber Posted October 3, 2007 Posted October 3, 2007 In jan. 2006 heb ik dit laten doen bij RISS in Emmeloord. De auto is gewoon meer af. Alleen als je weet dat het geplakt is en goed kijkt zou je een paar vage plekjes kunnen ontdekken. Ik ben er heel tevreden over. Vraag met niet wat de prijs was, dat weet ik niet meer. Wel waren ze zeer concurrerend met prijzen die ik toendertijd op gevraagd heb en ze waren makkelijk met 'het bonnetje en btw' . http://dtgi.detelefoongids.nl/dtgi/ToonTg.do?wie=riss&cp=1&inputPage=tg_resultaat&pagina=tg_vermelding&type=basic&locationType=LOCALITY&sorteerOp=naam&listingId=4362627&dwaar=Emmeloord&req_source=resultwho&dwie=riss&waar=Emmeloord Met groet, Berry Bakker Quote
Recommended Posts