bigwade Posted February 14, 2012 Posted February 14, 2012 Geinig, bij mijn nieuwe autoverzekering bij ABNAMRO kon ik voor 19,95 (!) een TheTalkyOne scoren. Een BlueTooth handsfree dingetje voor de phone. http://www.novero.co...le/thetalkyone/ http://store.apple.c...roduct/H1043Z/A De oude Supertooth2 uit mijn SP2 moest steeds handmatig gepaard (!) worden met mijn iPhone. Dat vergeet je steeds en dat is ge-eikel. Die TheTalkyOne is een soort klein zeepdoosje en kun je rustig in je auto laten zitten, denk ik. De gemiddelde junk denkt vast dat het een luchtverfrissertje is. Bediening en aansluiten is kinderspel. Voor de thuistest is hij geslaagd, voor het buitenwerk gaan we morgen kijken. geen idee hoelang de actie loopt maar w.b. verzekering was deze club ook nog eens de goedkoopste. http://tinyurl.com/nnzodf NB ik heb geen aandelen ! Quote
Guest Warmentuuter Posted February 14, 2012 Posted February 14, 2012 De ABN is niet duur met een autoverzekering. Scheelt voor mijn auto 12 euro per maand. Had jij al ervaring met deze verzekering of kwam je hier bij toeval op. Quote
bigwade Posted February 14, 2012 Author Posted February 14, 2012 Toeval !, bij toeval was ik op bezoek bij het kantoor op de Neude in Utrecht ivm met verhogen pinpasbedrag. Ik had al eerder gegoogeld op autoverzekeringen en Hema (!?) was ± net zo duur/goedkoop als de ABN. Aangezien ik bij ABN een rekening heb lopen was het snel geregeld. Die zogenaamde independer sites zijn niet zo independed ben ik achter. Net als cheaptickets je niet vanzelf naar de goedkoopste vliegtickets stuurt, en dan druk ik me voorzichtig uit. Quote
Guest Warmentuuter Posted February 14, 2012 Posted February 14, 2012 Ik ga eens informeren bij de ABN. De hema en kruidvat vind ik te ver gaan. Daar ga ik voor de rookworst heen. Maar om daar je auto te verzekeren. Quote
bigwade Posted February 14, 2012 Author Posted February 14, 2012 Als hema de helft van de premie berekent heb ik geen probleem met een worstenpolis hoor. Dat is helaas niet zo. Maar eh, we dwalen af van de goedwerkende zeepdoos die je er voor 19,95 bij krijgt. Quote
Remko .me Posted February 14, 2012 Posted February 14, 2012 Bigwade, heb je nu een witte Fiat? Ik ben trots op je! Quote
bigwade Posted February 14, 2012 Author Posted February 14, 2012 nee gast, ik probeer het zo klein mogelijk te maken....haha! http://www.kiaclub.nl/topic/1591-sportage-binnen-yes/page__view__findpost__p__77802 Quote
Remko .me Posted February 14, 2012 Posted February 14, 2012 Ohhh dat is een mooi karretje! Goede keuze, ik heb een collega die heeft Idea, ik plaag hem altijd met Ikea, maar zijn leuke auto's ook van binnen! Je kleur is perfect, rood is poets kleur!! Ik zie wel mogelijkheden voor poetsworkshop, jouw auto's als demo gebruiken =) Alex en ik zorgen voor perfecte aflevering! 1 Quote
bigwade Posted February 14, 2012 Author Posted February 14, 2012 Doen we, nu weer terug naar die zeepdoos. Quote
Preston Posted February 15, 2012 Posted February 15, 2012 Verzekringen A A vallen onder de Delta Lloidgroep dus blijft altijd handig niet alleen naar de prijs maar ook naar de polisvoorwaarden te kijken. Zeepdoosje.. lijkt me net zoiets als de Nokia HF 210.. tis leuk als je stil staat Quote
bigwade Posted February 15, 2012 Author Posted February 15, 2012 Ik was vroeger een groot fan van Nokia producten. Toen de ene na de andere mobiel van dat merk in ons gezin op onverklaarbare wijze kapot ging was de liefde definitief over. 75% doet het nu met een iphone en die blijven het kennelijk doen. De zeepdoos is een Duits ontwerp, wordt wel in verweggistan gemaakt. Heb vandaag niet gereden en heb het ook niet kunnen uitproberen. U hoort.. w.b. verzekering, boeie denk ik dan. Ik moet gewoon de goedkoopste AR verzekering hebben en zit niet te wachten op allerlei extra services zoals vervangend vervoer. Maar goed, dat is voor mij persoonlijk zo, op dit moment. Quote
Recommended Posts