Jump to content

Recommended Posts

Posted

Afgelopen weekend hebben dieven/vandalen bij de KIA dealer alwaar ik mijn Sportage heb gekocht op een drieste manier 15 !!! reservewielen ontvreemd, lees maar zelf even >>>http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=0B3M58R2 .

Een verwittigd man er is dus 2 waard, de lichtmetalen velgen van de Sportage zijn blijkbaar érg gewild, ik was niet van plan om de mijne met anti diefstalbouten uit te rusten maar ga nu toch eens uitkijken voor een set, ik zal ook eens bezien of ik mijn reservewiel op een of andere manier extra kan vastmaken... Met al dat gespuis tegenwoordig, al wat enigszins los zit pakken ze mee...

Posted

Hier in NL hebben we daar meldpunten voor.

Zowel op de website van de SP als die van de PVV

Politiek correcte mensen vinden dat dat niet zou moeten kunnen..

Die hebben dan vaak ook geen auto of koperwerk aan het huis.

• Like 1
Posted

Afgelopen weekend hebben dieven/vandalen bij de KIA dealer alwaar ik mijn Sportage heb gekocht op een drieste manier 15 !!! reservewielen ontvreemd, lees maar zelf even >>>http://www.nieuwsbla...icleid=0B3M58R2 .

Een verwittigd man er is dus 2 waard, de lichtmetalen velgen van de Sportage zijn blijkbaar érg gewild, ik was niet van plan om de mijne met anti diefstalbouten uit te rusten maar ga nu toch eens uitkijken voor een set, ik zal ook eens bezien of ik mijn reservewiel op een of andere manier extra kan vastmaken... Met al dat gespuis tegenwoordig, al wat enigszins los zit pakken ze mee...

te koop aangeboden : 15 nieuwe kia velgen voor weinig :-)