Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

OPGELET Sportage 3 ALU velgen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Afgelopen weekend hebben dieven/vandalen bij de KIA dealer alwaar ik mijn Sportage heb gekocht op een drieste manier 15 !!! reservewielen ontvreemd, lees maar zelf even >>>http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=0B3M58R2 .

Een verwittigd man er is dus 2 waard, de lichtmetalen velgen van de Sportage zijn blijkbaar érg gewild, ik was niet van plan om de mijne met anti diefstalbouten uit te rusten maar ga nu toch eens uitkijken voor een set, ik zal ook eens bezien of ik mijn reservewiel op een of andere manier extra kan vastmaken... Met al dat gespuis tegenwoordig, al wat enigszins los zit pakken ze mee...

Geplaatst

Hier in NL hebben we daar meldpunten voor.

Zowel op de website van de SP als die van de PVV

Politiek correcte mensen vinden dat dat niet zou moeten kunnen..

Die hebben dan vaak ook geen auto of koperwerk aan het huis.

• Like 1
Geplaatst

Afgelopen weekend hebben dieven/vandalen bij de KIA dealer alwaar ik mijn Sportage heb gekocht op een drieste manier 15 !!! reservewielen ontvreemd, lees maar zelf even >>>http://www.nieuwsbla...icleid=0B3M58R2 .

Een verwittigd man er is dus 2 waard, de lichtmetalen velgen van de Sportage zijn blijkbaar érg gewild, ik was niet van plan om de mijne met anti diefstalbouten uit te rusten maar ga nu toch eens uitkijken voor een set, ik zal ook eens bezien of ik mijn reservewiel op een of andere manier extra kan vastmaken... Met al dat gespuis tegenwoordig, al wat enigszins los zit pakken ze mee...

te koop aangeboden : 15 nieuwe kia velgen voor weinig :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...