jutter Posted February 24, 2012 Posted February 24, 2012 Bij deze een dikke pluim voor de Kia dealer in Drachten! We hebben onze Picanto nu 3 weken en zijn er zeer tevreden mee. De service en klantvriendelijkheid vind ik erg goed. In het begin had de Picanto wat startproblemen (wat uiteraard niet bij de dealer ligt) en dat is meteen keurig opgelost! Vanaf het begin dat we voor het eerst de showroom binnen stapten werden we uitermate vriendelijk te woord gestaan maar niet bij het kwijlerige af wat je weleens bij andere garages meemaakt: gewoon vriendelijk en oprecht. Ook kregen we hier de beste inruilprijs voor 'onze' Opel. We hoefden eigenlijk niet eens te onderhandelen wat ik een dikke plus vind; gewoon de beste inruilprijs. De aflevering was geheel volgens afspraak. We kregen een keurige uitleg over de toeters en bellen van onze nieuwe aanwinst. Ik heb een zeer goede ervaring met Kia Drachten en kan het iedereen aanbevelen die een andere auto zoekt. Dit mag ook weleens gezegd worden! Ik heb even gewacht met deze pluim omdat ik eerst wil zien of iemand/bedrijf zijn beloftes nakomt, maar bij deze een dikke 10+ voor alle werknemers! 1 Quote
xtra40 Posted February 24, 2012 Posted February 24, 2012 kij dat vind ik nu leuk om ook eens de positieve ervaringen te belonen en te vermelden meestal is het aleen de slechte ervaringen die worden geuit Quote
kia-friesland Posted February 24, 2012 Posted February 24, 2012 Blij met zo`n goed bericht er zijn ook goeie dealrs dus, je hoort wel anders al is dat ook wel een beetje `mensafhankelijk`. Quote
Guest Jeroen66475 Posted February 24, 2012 Posted February 24, 2012 En u is ?? Waarschijnlijk iemand die een band heeft met Kia én Friesland Maar even zonder gekheid: Zou in het forumregelement niet opgenomen kunnen worden dat het gewaardeerd wordt als je je even voorstelt voor je wat post? Zie de laatste tijd regelmatig van die ''binnenstormers'', en dan vaak nog eenmalig ook. 1 Quote
Bink058 Posted February 24, 2012 Posted February 24, 2012 Wij hebben onze auto gekocht bij Van der Horst Leeuwarden en zijn ook erg tevreden over de service tot nu toe. Nadat vliegroest was geconstateerd hebben ze meteen de auto opnieuw gepoetst. Quote
betominice Posted February 25, 2012 Posted February 25, 2012 Waarschijnlijk iemand die een band heeft met Kia én Friesland Maar even zonder gekheid: Zou in het forumregelement niet opgenomen kunnen worden dat het gewaardeerd wordt als je je even voorstelt voor je wat post? Zie de laatste tijd regelmatig van die ''binnenstormers'', en dan vaak nog eenmalig ook. Hoi denk dat het wel kan Jeroen maar er bestaat altijd nog iets als fatsoensnormen en ieder is natuurlijk vrij om zich voor te stellen al zien we het soms graag anders helaas Quote
Recommended Posts