MikeyMan Geplaatst 25 Maart, 2012 Geplaatst 25 Maart, 2012 Ik ga er helemaal niks aan doen... Tis een leasebak, dus ik ga er geen moeite in steken.... Daarnaast; de tolwegen zijn vaak een stuk sneller. Bij mij was het helemaal niet de bedoeling om deze te vermijden. Quote
Specialmade Geplaatst 26 Maart, 2012 Geplaatst 26 Maart, 2012 Toch vreemd dat er bij sommige de navigatie niet goed schijnt te functioneren. Ik ben tijdens de vakantie naar Frankrijk, de heenweg middels het vermijden van tolwegen gereden en de terugweg juist tolwegen gebruiken. Zowel heen- als terugweg deed de navigatie precies wat ik wilde. Zou er dan, bij jullie, toch sprake zijn van een verkeerde instelling ? Grtz. Specialmade Quote
duske Geplaatst 28 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 28 Maart, 2012 Toch vreemd dat er bij sommige de navigatie niet goed schijnt te functioneren. Ik ben tijdens de vakantie naar Frankrijk, de heenweg middels het vermijden van tolwegen gereden en de terugweg juist tolwegen gebruiken. Zowel heen- als terugweg deed de navigatie precies wat ik wilde. Zou er dan, bij jullie, toch sprake zijn van een verkeerde instelling ? Grtz. Specialmade vOILGENDE WEEK GAAN WE HET HOREN dAN GAAT HIJ NAAR DE GARAGE EN LAAT HET JE WETEN WAT HET PROBLEEM IS DUSKE Quote
vand.m Geplaatst 28 Maart, 2012 Geplaatst 28 Maart, 2012 @duske Ik heb het niet geprobeerd maar komt er nadat je klaar bent niet ergens onderin "OK" te staan? Mogelijk dat je dat vergeet te bevestigen. Ik vergeet dat nl. ook nog weleens. Laats stelde ik de zomertijd in werkt het niet. Daarna zag ik pas dat "OK" staan. Na daarmee bevestigd te hebben werkt wel. Misschien heb je er wat aan. Groet, vand.m Quote
MikeyMan Geplaatst 28 Maart, 2012 Geplaatst 28 Maart, 2012 Toch vreemd dat er bij sommige de navigatie niet goed schijnt te functioneren. Ik ben tijdens de vakantie naar Frankrijk, de heenweg middels het vermijden van tolwegen gereden en de terugweg juist tolwegen gebruiken. Zowel heen- als terugweg deed de navigatie precies wat ik wilde. Zou er dan, bij jullie, toch sprake zijn van een verkeerde instelling ? Grtz. Specialmade Nouja, an sich deed ie het wel... Alleen geeft ie de melding bij de verkeerde instelling. De route zelf was prima, alleen had ik er na de melding "er zijn tolwegen" niet meer aan gedacht dit te checken, omdat ik er vanuit ging dat ze dat alleen zouden zeggen als er tolwegen op de route zijn. Quote
duske Geplaatst 29 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 Maart, 2012 @duske Ik heb het niet geprobeerd maar komt er nadat je klaar bent niet ergens onderin "OK" te staan? Mogelijk dat je dat vergeet te bevestigen. Ik vergeet dat nl. ook nog weleens. Laats stelde ik de zomertijd in werkt het niet. Daarna zag ik pas dat "OK" staan. Na daarmee bevestigd te hebben werkt wel. Misschien heb je er wat aan. Groet, vand.m natuurlijk bevestigen met oke Maar heb je al eens geprobeerd een route naar het buitenland te installeren. Je zult dan merken wat ik allang heb geconstateerd.mijn aoto is ook van mij dus geen lease bak Maar al zou het een lease bak zijn dan nog zou ik het willen oplossen Ik kijk ook naar verbruik want ik tank niet van de baas duske Quote
hdr Geplaatst 4 April, 2012 Geplaatst 4 April, 2012 tot mijn spijt moet ik zeggen dat de ingebouwede navi, alles behalve zijn geld waardig is, ik heb nu een week mij sportage ( een superwagen echt waar), en met da navi heb ik nog niks anders dan ergernis gehad, ik citeer enkele. ik zit in belgie, maar of ik nu belg ben of nederlander, dat doet er nu ff niet toe welke problemen stel ik vast, som er enkele op............... - geen spraakbesturing tijdens bellen, je scherm zie je ook al niet want je heb het telefoon scherm, extra handeling om terug op kaart te krijgen, moest de spraakbesturing, zoals bij de meeste wagens, gewoon verdergaan zou je de verandering niet moeten doen. - telefoon gaat automatisch op stil zodra er connectie met bt is, werk met iphone - ik verwees al dat ik in belgie zit.............. ik ben voor de job dagelijks op de baan in de meeste mogelijke en onmogelijke plaatsen, wat stel ik vast, vele straten staan er gewoon niet in, ik citeer * hogeschool gent ( staat er al 10j) van geen kanten in gps te vinden. ( Valentien Vaerwijckweg 1 gent ) * zulte ( industrie ) leenstraat 175 onbekend * zulte merestraat onbekend * Aalst gentsesteenweg 17 onbekend 2km ervoor melding bestemming bereikt .............. en zo kan ik nog ff doorgaan, ik zeg wel belgie ik weet niet hoe het in nederland of andere landen is. het is zover gekomen dat ik mij een klein draagbare gps heb gekocht ( 2de hands) als ondersteuning, en verdorie wat denk je al deze voorgenoemde adressen staan er piekfijn in op huisnummer. en wat nu ????? Quote
duske Geplaatst 5 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2012 Succes Duske, helaas kan ik je hiermee niet helpen. Hoi Smart, Ik ben eruit. de instellingenvoor tolwegen en snelwegen werkt net anders om als hij op het scherm aangeeft. vermijden dan moet je daar op drukken en dan vermijdt hij tolwegen Ja ik vind het vreemd maar het is zo Dus ik ben er uit. Nog een vraag hier in Spanje vertelde ze mij dat er binnenkort nieuwe software komt voor het navigatie systeem Weet jij hier iets over te vertellen of gehoord van Kia Nederland groetjes en prettige paasdagen Duske Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.