JSA Geplaatst 26 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2012 ik vroeg het mij gewoon af want ik kan geen "wisfunctie" vinden in het systeem. ook je eigen lijsten kan je niet wissen nl Quote
Smart Geplaatst 26 Februari, 2012 Geplaatst 26 Februari, 2012 Volgens mij even de manual raadplegen? Quote
Smart Geplaatst 26 Februari, 2012 Geplaatst 26 Februari, 2012 Blz. 32 gebruiksaanwijzing (pdf)..... Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 4 Maart, 2012 Geplaatst 4 Maart, 2012 Oei, wat is de reden? Haha. Een paar jaar geleden was er in het nieuws dat op die manier een slippertje is uitgekomen.Maar ik kan mij voorstellen dat je voordat je de auto verkoopt inderdaad even de geschiedenis wil wissen. Quote
JSA Geplaatst 4 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 Maart, 2012 hahah nou dan zet ik alles wel terug naar fabrieksinstellingen als dat zo was hhaha maar wel vreemd dat je eea niet kunt wissen want ik kom er niet uit nl ook met de handleiding erbij niet. Quote
pphgldn Geplaatst 27 Maart, 2012 Geplaatst 27 Maart, 2012 staat in het menu en in het boek bijgeleverd bij de kia over het media center. Kia cee,d sw naviplus 2-2012 Quote
JSA Geplaatst 8 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 Mei, 2012 nog steeds niet gevonden..mijn scherm is blijkbaar anders dan het kiaboek (engels) wat ik erbij heb gekregen . Is er ergens misschien een pdf file te dowloaden van de navi (liefst in nl) die up to date is? betreft fabrieksnavi ceed van 2010. Quote
Smart Geplaatst 8 Mei, 2012 Geplaatst 8 Mei, 2012 Ik kan het PDF bestand in het NL helaas niet plaatsen, vanwege de bestandsgrootte. Stuur mij anders een PB met jouw emailadres, dan zal ik hem jou per mail toezenden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.