weerderhof Posted March 3, 2012 Posted March 3, 2012 Hallo, Ik heb vrijdag de picanto met alle packs gekregen maar kan zo vlug niet vinden hoe je de spiegelverwarming kunt aanzetten. Volgens de optie ljst zou dat wel aanwezig moeten zijn . alavst bedankt voor jullie reactie. Quote
Sjölp Posted March 3, 2012 Posted March 3, 2012 Gewoon de achterruitverwarming aanzetten, dan werkt de spiegelverwarming eveneens. Quote
weerderhof Posted March 3, 2012 Author Posted March 3, 2012 bedankt voor het antwoord ik was al naar knopje aan het zoeken. Quote
Sjölp Posted March 3, 2012 Posted March 3, 2012 Daar kwam ik ook pas na 1 jaar achter ! En er gedurende dat jaar nooit eens aan gedacht het instructieboekje open te doen Quote
weerderhof Posted March 3, 2012 Author Posted March 3, 2012 ik heb nog even gekeken en stond bij de achteruit verwarming. ( omdat ik al had gevonden waar dat knopje zat heb ik de tekst niet helemaal gelezen). Quote
xtra40 Posted March 3, 2012 Posted March 3, 2012 Dat is vrouwen werk een echte man weet exact hoe de auto werkt zonder de handleiding te raadplegen toch Quote
Sjölp Posted March 3, 2012 Posted March 3, 2012 Dan zijn hier blijkbaar weinig mannen onderweg En neen, ik ben geen vrouw maar heb het boekje toch maar gelezen bij wijze van 'voorvreugde' tijdens het wachten op de auto en grijp er nu nog naar terug wanneer ik over iets twijfel. Quote
Smart Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 Instructieboekjes zijn zo 1999.... Dat blijkt wel weer..... Nu verloopt de werking van de spiegelverwarming als accessoire al enkele jaren via de achterruitverwarming, maar er zijn toch zeker ná 1999 al heel wat nieuwe snufjes op en aan de auto gekomen, die toch enige uitleg behoeven. Het blijft daarom zeker handig je instructieboekje erop na te slaan, zeker wanneer je twijfelt over een functie die je wilt gebruiken en waarvoor je toch (soms dik) betaald hebt. Quote
xtra40 Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 alleen jammer dat die lettertjes in die boekies steeds kleiner worden Quote
Specialmade Posted March 4, 2012 Posted March 4, 2012 Hallo, Vandaar mijn moto: RTFM. (Read The F*cking Manual). Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts