Jump to content

Hoe kan ik de electrisch verwarmbare spiegels aanzetten?

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ik heb vrijdag de picanto met alle packs gekregen maar kan zo vlug niet vinden hoe je de spiegelverwarming kunt aanzetten.

Volgens de optie ljst zou dat wel aanwezig moeten zijn .

alavst bedankt voor jullie reactie.

Posted

Gewoon de achterruitverwarming aanzetten, dan werkt de spiegelverwarming eveneens.

Posted

Daar kwam ik ook pas na 1 jaar achter !

En er gedurende dat jaar nooit eens aan gedacht het instructieboekje open te doen :?:

Posted

ik heb nog even gekeken en stond bij de achteruit verwarming. ( omdat ik al had gevonden waar dat knopje zat heb ik de tekst niet helemaal gelezen).

Posted

Dan zijn hier blijkbaar weinig mannen onderweg ;)

En neen, ik ben geen vrouw maar heb het boekje toch maar gelezen bij wijze van 'voorvreugde' tijdens het wachten op de auto en grijp er nu nog naar terug wanneer ik over iets twijfel.

Posted

Instructieboekjes zijn zo 1999....

Dat blijkt wel weer..... ;)

Nu verloopt de werking van de spiegelverwarming als accessoire al enkele jaren via de achterruitverwarming,

maar er zijn toch zeker ná 1999 al heel wat nieuwe snufjes op en aan de auto gekomen, die toch enige uitleg

behoeven. Het blijft daarom zeker handig je instructieboekje erop na te slaan, zeker wanneer je twijfelt over

een functie die je wilt gebruiken en waarvoor je toch (soms dik) betaald hebt.