Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heeft Iemand enig idee hoe je muziek op de interne harde schijf kan opslaan. In het boekje (Prospectus) van de Venga staat onder connectiviteit, De wereld binnen handbereik, letterlijk: En als u een geheugenstick aanbrengt kan het audiosysteem tot 30 GB muziek voor u opslaan.

Heeft iemand enig idee hoe dit moet. ik heb het in de gedownloade gebruiksaanwijzing niet kunnen vinden.

Jos, Gouda :helpsmilie:

• Like 1
Posted

Naar mijn weten heeft de Venga geen 30Gb opslagcapaciteit. Er zijn Europese landen

waarbij dit bijv. wel mogelijk is. Dit is volgens mij een kwestie van inkoop. De nieuwe

Kia's in NL hebben bijv. ISG wat niet overal in Europa standaard wordt geleverd.

Posted

Kan het zijn dat de audio extern max 30 gig aan kan ?

Raar getal btw het zou 32 gig moeten zijn.

Even praktisch..

Hoe lang zijn je reguliere ritten ?

Als dat minder dan 2 uur is heb je aan 8 gig met shuffelen meer dan zat.

• 3 weeks later...
Posted

Kia Venga Brooklyn

1.4 februari 2012

photo-thumb-6128.jpg

Kia cornuiten,

De opmerkingen hierboven zijn niet direct zinvol. Ik citeer uit de officiele folder van KIA waar onder het hoofdstuk connectiviteit wordt vermeld, letterlijk: ( De Kia Venga helpt u met anderen in contact te blijven, zelfs wanneer u onderweg bent. Dankzij Bluetooth kunt profiteren van handsfree bellen. Het audiosysteem biedt u ook toegang tot uiteenlopende technologieën, Met AUX- en USB-aansluitingen om verschillende externe apparaten te kunnen aansluiten. En als u een geheugenstick aanbrengt, kan het systeem tot 30 GB muziek voor u opslaan.)

Ik vraag me gewoon af waarom het in het folder staat en er verder nergens iets te lezen valt in de gebruiksaanwijzing. Een stick is uiteraard een goede uitkomst, maar het wordt wel beloofd in de folder. Wat me ook opviel is dat na de update ik via BT muziek van mijn telefoon kan afspelen en ook kan bedienen op het stuur of met de stem. Ben wel benieuwd of het anderen is opgevallen wat er in de folder staat.

Jos, Gouda

Posted
De opmerkingen hierboven zijn niet direct zinvol.

Ennnnnneuh bedankt!

Nee, die folder ken ik niet. Heb je het al voorgelegd aan de dealer?

Ben namelijk zeer benieuwd!

Posted

En als u een geheugenstick aanbrengt, kan het systeem tot 30 GB muziek voor u opslaan

in USB poort?

Prik erin.... stick tot max 30GB... simple as that?

Dus.

Next? :boat:

Posted

En als u een geheugenstick aanbrengt, kan het systeem tot 30 GB muziek voor u opslaan

in USB poort?

Dus.

Next? :boat:

En als u een geheugenstick aanbrengt, kan het systeem tot 30 GB muziek voor u opslaan.

Begrijpend lezen is ook een kunst........ :winkiss:

Posted

Audiosysteem wel te verstaan hé? ;)

Posted

Wat is nu het probleem?

We staat toch overduidelijk dat als je een usb stick aanbrengt het systeem dit kan lezen tot aan 30 gb. Opslaan is niet zon goede woordkeus maar in de it wereld noemen we een lijst naar verwijzing ook opslaan. Dit doe je om

De volgende keer weer te starten bij het nummer waar je was.

Niks met begrijpend lezen te maken, het systeem zelf heeft zo te zien geen opslagschijf

Posted

in USB poort?

Dus.

Next? :boat:hoi remko, weet jij toevallig ook hoe random afspelen met usb stick werkt. Het is wel random alleen constant in dezelfde volgorde, vele nummers komen nooit aan bod

gr. w. verhoeven

• 1 month later...
Posted

30 Gig aan muziek en dan random, volgens mij als je het laatste liedje gehoord hebt, ben je een jaar verder.