Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De middelste moet je dan niet uit 1 stuk willen maken dat gaat niet maar als het goed is zwerfen er wel wat foto's rond van mensen die het op die manier hebben gedaan en moet zeggen ziet er goed uit en dat voor Nog geen 2 euro

• 2 weken later...
Geplaatst

Het volgend project is vandaag binnen gekomen en zit in deze twee doosjes. Ik zeg verder niks ^^

zv1ish.jpg

hmmmm discreet verpakt :P ik kan nu mijn fantasie laten gaan over wat er in zit , heeft ze een rooie pruik of ben je voor de zwarte gegaan, en hoelang duurt het opblazen van haar :P

• Like 3
  • 2 weken later...
Geplaatst

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-1-P-2011-2012-KIA-K2-Kia-Rio-Exhaust-pipe-car-pipes-rear-eduction/1554242596.html

Zijn er mensen die deze sport demper (of hoe je het ook noemen wilt) hebben?.. Zo ja, past dat ook op onze Rio of gaat dat hem niet worden? Aangezien ik de dealer prijzen nogal aan de hoge kant vind. Of zijn er geen betaalbare dubbele demper die pasklaar zijn voor onze Rio's..?

Geplaatst

Ja hoor deze heb ik er dus in het begin op gehad

alleen moet deze dus nog wel worden aangepast omdat het ingaande pijpje op 120 graden moet staan tegen over die 2 uitgaande pijpjes

en deze is dus net niet op maat zo dat hij in 1 keer past

hrt is niet echt heel veel werk maar je miet wel even iemand hebben dis hem voor je door kan zagen en weer vast kan lassen

Geplaatst

Oh, ja daar was ik al bang voor.. Ik wacht dan wel tot ik een andere vind... Misschien van een sloop of zo...

Geplaatst

Dat zou heel mooi zijn! Pm me maar, dan komen we er vast wel uit... Denk ik.. Hahah

Geplaatst

schrap maar weer van je lijstje af deze zijn niet voor onze rio maar voor de ruschische k2 die gaat dus niet passen helaas 

Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Ik kan mij herrineren dat jullie een site hadden waar je alle officiële onderdelen kon kopen. Enige idee waar dat was?

Geplaatst

Ik kan mij herrineren dat jullie een site hadden waar je alle officiële onderdelen kon kopen. Enige idee waar dat was?

Www.koraps.com

Korea auto parts

Succes ermee, ze hebben echt alle onderdelen

Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Oke heel erg bedankt. Ik weet nu waar ik op moet letten.

Geplaatst

Zelf heb ik die raamlijsten ook op ebay gekocht al een jaar geleden ofzo. Ik kan me Rio bijna niet meer zonder indenken.

Ziet er heel gaaf uit vind ik.

image_url-6119-1341058469.jpg

• Like 1
Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Maar is dit wel de orginele of is dit ook plastic met crome laagje?

Geplaatst

Dit zijn plastic lijsten

maar als je net als bartje-x ze allemaal neemt ziet het er voor het geld wat ze kosten heeeeeel erg goed uit

Ik denk dat de complete set goedkoper is als de orginele

en de orginele zitten alleen op de ondersre deur rubbers en niet zo mooi rond om

• Like 1
Gast Wilcovdongen
Geplaatst

En daar baal ik nog het meeste van. Ik wil het liefst het orginele hebben maar waarom maken ze die lijsten niet rondom. Dat ziet er namelijk verl mooier uit.

Geplaatst

Ik heb mijn originele nog ergens liggen die kun je dan overnemen van mij.

kris88, Ik heb je een PM gestuurd, heb je die ontvangen?...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...