Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ben net deze tegen gekomen op marktplaats:: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/overige-onderdelen/m959844122-kia-rio-hid-xenon-set-6000k-8000k-montage-mogelijk.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

in de advertentie staat '' Laat u niet verleiden met goedkopere setjes Die verkocht
worden door thuis verkopers of markthandel, wij bestaan al vanaf 2007 !''

Maar deze zijn ook niet echt duur toch??

hoe zouden deze lampen schijnen mooi in een ronde straal zegmaar of gewoon een licht flits vanuit je koplamp weet het effe niet anders te verworden.

Geplaatst

als je nu even je avatar aanvult en ook nog een foto van je auto er bij plaatst dan is het wat makelijker kijken voor de rest of dit gaat en past bij jou 

maar xenon werkt prima als je projectie koplampen hebt en wat voor setje en hoeveel je er aan uit wilt geven ligt aan je zelf 

Geplaatst

als je nu even je avatar aanvult en ook nog een foto van je auto er bij plaatst dan is het wat makelijker kijken voor de rest of dit gaat en past bij jou 

maar xenon werkt prima als je projectie koplampen hebt en wat voor setje en hoeveel je er aan uit wilt geven ligt aan je zelf 

ja al paar x geprobeerd maar afbeeldig is te groot....

dit is mijn rio :D

brengt me wel op een idee kan welleens wat mooi foto's maken van mn rio,

tjaah wat ik er voor uit wil geven uuuh zo min mogelijk haha,

had deze advertentie al tijdje geleden op marktplaats gezien en moet zaterdag toevallig die kant op dus ik dacht vraag hier effe of het wat is en kan ik het eventueel in laten bouwen :ninja:

3yzgm6c5odu.jpg

Geplaatst

ja doe dat eens wat mooie fotos trekken van die knappe kar mooie wielen in elk geval  :tt1:  :tt1:

maar vergeet niet dat er ook nog adaptors bij moeten om je lampen vast te zetten hier kan je niet je orginele houders voor gebruiken tenzij je ze stuk maakt

Geplaatst

ja doe dat eens wat mooie fotos trekken van die knappe kar mooie wielen in elk geval  :tt1:  :tt1:

maar vergeet niet dat er ook nog adaptors bij moeten om je lampen vast te zetten hier kan je niet je orginele houders voor gebruiken tenzij je ze stuk maakt

uuhmmzz ik neem aan dat die gasten van de advertentie alles weten mag ik hopen, ben al een tijdje bezig over xenon maar kom er maar niet over uit.

soms zie ik wat oudere auto's rijden met xenon en dan komt er gewoon een soort licht flits uit je koplamp vind ik persoonlijk niet mooi, bij nieuwere duurdere auto's schijnt het gewoon mooi in een straal.

wat jij heb gedaan xtra met die led verlichting in je koplamp vind ik wel heel vet + datie van kleur veranderd als je richting aangeeft :-) :-)

Geplaatst

Ook ff iets vragen.

Ik ben op zoek naar volgende, tot nu toe nergens gevonden, mss dat iemand hier me kan helpen.

Bescherming voor het kunststof instapgedeelte net boven de instaplijst. Dus soort instaplijst, maar dat kan over dit kunststofgedeelte kan geschoven of geplakt worden.

Wordt soms rap vuil, door schoenen die erover slepen bij in- en uitstappen, en is steeds moelijk proper te krijgen.

Bedankt alvast.

post-4963-0-19870400-1440739012_thumb.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik kan niet zien wat voor Rio jij hebt maar als je een 3 deurs hebt dan past het niet

:no: waarom niks voor 3 deurs....  echt heel kut :no: 

Geplaatst

Ook ff iets vragen.

Ik ben op zoek naar volgende, tot nu toe nergens gevonden, mss dat iemand hier me kan helpen.

Bescherming voor het kunststof instapgedeelte net boven de instaplijst. Dus soort instaplijst, maar dat kan over dit kunststofgedeelte kan geschoven of geplakt worden.

Wordt soms rap vuil, door schoenen die erover slepen bij in- en uitstappen, en is steeds moelijk proper te krijgen.

Bedankt alvast.

Ik heb dorpelstickers voor je, stuur me even een p.m.

• 4 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

Beste mensen ik zit met het volgende.

Ik rij nu al een tijdje rond met xenon. Echt super en wil niet meer anders  :wink:. Vorige week moest ik voor het eerst met mistlampen rijden en nu stoorde ik heel erg aan mijn mistlampen, die zijn namelijk nog geel(ig). Wie van jullie heeft ze vervangen of weet wat de maat is die ik moet hebben (of een link naar Ebay). Kom in het boekje van de auto niet verder dan 55W 9006.

Zelf had ik deze gezien: 

http://www.ebay.com/itm/2X-H4-POWER-XENON-WHITE-COB-LED-PROJECTOR-BULB-FOR-CAR-DRIVING-FOG-LIGHT-DRL-/231637078945?fits=Year%3A2012%7CMake%3AKia%7CModel%3ARio&hash=item35eea553a1:g:R0AAAOSwT6pVuZ9E&vxp=mtr

hoor graag van jullie.

Geplaatst

Deze heb ik ook in led gemaakt ziet er goed uit

link heb ik zo snel ff niet maar als je als zoek term HB4 of 9006 ingeeft kom je op de juiste lampen uit

Geplaatst

Ik heb via ebay een paar 9006 led met schakelbare flits functie gekocht.

Geplaatst

Heren dank jullie wel. Jullie worden bedankt  :)

@ Lourens hoe gaat dat schakelen in zijn werk

• Like 1
Geplaatst

Het schakelen gaat gewoon met de schakelaar op het stuur, het zou zo moeten zijn dat als je ze aan zet ze gaan branden. En als je ze dan uit zet en snel weer aan gaan ze flitsen. Ik loop alleen tegen het probleem aan dat ze ook wel eens gelijk gaan flitsen.

Dus nog ff kijken of ik ze er wel in hou. Of dat ik ze toch ga vervangen voor andere (flits of gewone) led lampen.

Geplaatst

Ik heb via ebay een paar 9006 led met schakelbare flits functie gekocht.

wat houdt schakelbare flits functie in?  :ninja:

Geplaatst

@Nimo, zo dus... ;)

Het schakelen gaat gewoon met de schakelaar op het stuur, het zou zo moeten zijn dat als je ze aan zet ze gaan branden. En als je ze dan uit zet en snel weer aan gaan ze flitsen. Ik loop alleen tegen het probleem aan dat ze ook wel eens gelijk gaan flitsen.

Dus nog ff kijken of ik ze er wel in hou. Of dat ik ze toch ga vervangen voor andere (flits of gewone) led lampen.

Geplaatst

Kan het zo zijn dat de flitsers 3 functies hebben?

1 constant branden

2 om en om flitsen

3 tegelijk flitsen?

Ik heb wel interesse namelijk maar moet wel goed werken.

Probleem al opgelost?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst

Geen idee, volgens mij zonder controleren.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...