DarkCloud Posted March 24, 2012 Posted March 24, 2012 Ik zal me even voorstellen ik heet Emile, heb 2 weken geleden een nieuwe picanto 1.0 3 deurs besteld met de mooie lampjes natuurlijk . Ik heb nu 6 jaar Smart for four gereden leuke auto maar veeeelste duur in onderhoud ! En mag aankomde donderdag me nieuwe bolide ophalen bij de dealer Heb er erg veel zin in, en hoop mijn ervaringen met jullie hier te delen en over die van jullie te lezen. Groetjes Quote
Specialmade Posted March 24, 2012 Posted March 24, 2012 Ik zal me even voorstellen ik heet Emile, heb 2 weken geleden een nieuwe picanto 1.0 3 deurs besteld met de mooie lampjes natuurlijk . Ik heb nu 6 jaar Smart for four gereden leuke auto maar veeeelste duur in onderhoud ! En mag aankomde donderdag me nieuwe bolide ophalen bij de dealer Heb er erg veel zin in, en hoop mijn ervaringen met jullie hier te delen en over die van jullie te lezen. Groetjes @DarkCloud, Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover........ de nieuwe aanwinst. Heel veel succes en veeeeeel veilige kilometers met je bolide. Zodra hij (donderdag) binnen is worden er natuurlijk foto's geplaatst. Grtz. Specialmade Quote
DarkCloud Posted March 24, 2012 Author Posted March 24, 2012 @specialmade. Bedankt ! kan niet wachten, maar zal wat foto's plaatsen als ik haar heb Quote
joepnd Posted March 24, 2012 Posted March 24, 2012 Ik zal me even voorstellen ik heet Emile, heb 2 weken geleden een nieuwe picanto 1.0 3 deurs besteld met de mooie lampjes natuurlijk . Ik heb nu 6 jaar Smart for four gereden leuke auto maar veeeelste duur in onderhoud ! En mag aankomde donderdag me nieuwe bolide ophalen bij de dealer Heb er erg veel zin in, en hoop mijn ervaringen met jullie hier te delen en over die van jullie te lezen. Groetjes Liet je je 4/4 onderhouden bij Mercedes? 2 weken geleden besteld en nu al ophalen . Van onze nieuwe Pico nog niets vernomen Quote
DarkCloud Posted March 25, 2012 Author Posted March 25, 2012 Liet je je 4/4 onderhouden bij Mercedes? 2 weken geleden besteld en nu al ophalen . Van onze nieuwe Pico nog niets vernomen Ik liet hem onderhouder in Amsterdam Smart point aldaar vroeger het Smartcenter. Heb een hoop problemen gehad met me Smart for four zoals een lekkend dak ?! En nog veel meer en het onderhoud is gewoon belachelijk duur Maar gelukkig donderdag me Pico daar lees ik veel goede dingen over ! Ik hoop dat jij ook snel hoort wanneer je Pico mag halen !! Quote
RoosRapide Posted March 28, 2012 Posted March 28, 2012 Erg cool dat je een nieuwe Kia Picanto hebt gekocht. Ik ben ontzettend benieuwd naar je indruk en ervaringen en zal dit topic zeker volgen! Als je wilt dan zou ik het heel leuk vinden als je jouw ervaringen in een (of meerdere) artikelen zou willen plaatsen op deze website over de Kia Picanto. Op die manier kunnen nog veel meer geïnteresseerden ze lezen. Laat me weten of dat je wat lijkt! Quote
RoosRapide Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 Hee Emile, Jammer dat we zo lang niks van je hebben gehoord, ik ben erg benieuwd hoe je Kia Picanto bevalt! Quote
bigwade Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 Leesvoer voor RoosRapide en Moderator..... http://tinyurl.com/cwuqan5 Quote
Guest Jeroen66475 Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 Leesvoer voor RoosRapide en Moderator..... http://tinyurl.com/cwuqan5 Had het al gemeld maar de Mods zijn even met belangrijke zaken bezig denk ik.. Quote
betominice Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 heb het gelezen en er wat mee gedaan dank je bigwade en Jeroen Quote
Smart Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 En ook dit is weer naar ieders tevredenheid opgelost. Best wel rapide hoor! Quote
bigwade Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 heb het gelezen en er wat mee gedaan dank je bigwade en Jeroen Dag RoosRapide........ btw wat schuift dat nou, dat spammen ? Ben je eigenlijk wel een vrouw of zo'n pukkel-nerd gastje ? Ga jezelf maar eens googelen btw Quote
Guest Jeroen66475 Posted April 17, 2012 Posted April 17, 2012 Ga jezelf maar eens googelen btw Als je zo alle sporen volgt ziet het er zo desperate uit dat het ook weer zielig wordt. Wie of wat heeft hier nu belang bij? Quote
Recommended Posts