jelledeboer Posted March 24, 2012 Posted March 24, 2012 Dag mede Picanto rijders, Ik ben zo´n type die op alles voorbereid wil zijn. Wat ik nu wil is voor alle verlichting buiten mijn auto (mist, leddag, grootlicht, dimlicht, richtingaanwijzer, remlicht etc etc) een reservelampjes in mijn auto hebben (en zekeringen). Ik heb begrepen dat nieuwe auto´s H7 fitting hebben, er staat helaas niks in de handleiding. Ik heb de behuizing van van mijn voorlicht geopend, de lampjes hebben twee fittingen, dit zou de H7 moet zijn. Echter als ik naar autoonderdelen sites ga wordt mij H1, H4 en H7 aangeboden. Ik ga dus steeds meer twijfelen... Kunnen jullie mij dan even helpen? Verder ben ik ook erg benieuwd watvoor extra/reserve onderdelen/dingen/survive jullie in de auto hebben liggen? Alvast bedankt! Quote
phoenix2149 Posted March 24, 2012 Posted March 24, 2012 Heb jij geen pakket (rode tas) gekregen bij aflevering? Daar zitten reserve lampen en zekeringen in. Alle fittingen: Quote
jutter Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Hmmmm, wel een rode tas gekregen maar geen lampjes..... Krijgt iedere Picanto zo'n reserve set??? Quote
jutter Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Volgens mij wel. BaBaCC Ik heb het niet gekregen. Wat ik mij ook afvraag is of er ook een lakstift bij geleverd wordt??? Quote
phoenix2149 Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Zit wel in het aflever pakket officieel, maar wat heb je daar nou aan. Meestal klopt die kleur toch niet helemaal. Die reserve lampjes zaten er bij mij in ieder geval wel bij. Quote
mika kjelld Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Ik heb het niet gekregen. Wat ik mij ook afvraag is of er ook een lakstift bij geleverd wordt??? lakstift moet je apart bestellen zit er niet bij let alleen wel op de levertijd want dat duurt een week of 6maar je heb tegenwoordig ook hele dunne stickertjes in de kleur van de auto en dat is beter dan een lakstift want dat blijf je zien gr patrick Quote
rash Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 Kopie uit de KIA folder: KOSTEN RIJKLAAR MAKEN De Kia Picanto wordt rijklaar met € 30,- brandstof afgeleverd en standaard voorzien van een afleverpakket. De kosten voor het rijklaarmaken van de auto bestaan uit: het transport van de auto, het reinigen en poetsen van de auto, de nulbeurt, de kentekenplaten en de KIA TOTAALGARANTIE. Het afleverpakket bestaat uit: een modelspecifieke mattenset, gevarendriehoek, EHBO-set, twee veiligheidsvestjes (conform regionale Europese wetgeving), een lifehammer en een opbergtas. Dus geen lakstift en geen lampen set. (Heb ze zelf namelijk ook niet erbij gekregen, vandaar dat ik even ging checken.) Quote
Smart Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 Yep, de reservelampenset is uit het afleverpakket gehaalde. Ik vermoed vanwege de crisis, waarbij geen lichtpuntjes te behalen zijn..... Quote
jelledeboer Posted March 28, 2012 Author Posted March 28, 2012 Reatie van mijn Kia dealer. Ze zeiden dat dit in Picanto´s van 2010 en daarvoor wel reservelampjes bijkregen maar daarna niet meer. Wel kan het setje via Kia dealers gekocht worden, zal wel erg duur zijn... Nog altijd weer ik niet welke fitting mijn 2012 Picanto heeft... Quote
jelledeboer Posted March 28, 2012 Author Posted March 28, 2012 Thnx, was gewoon verward door vele info op internet en in winkels. Deze topic is nu dus volledig, H7 moet je dus hebben Quote
Picanto2011 Posted March 28, 2012 Posted March 28, 2012 Waaruit bestaat dan een complete set reserve lampjes? Jelledeboer wil toch een voledig set, en dat is niet alleen H7 lampjes. Ben Quote
Recommended Posts