Neo Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Beste Kia-liefhebbers, In afwachting van mijn nieuwe Sportage, zit ik met een prangende vraag: Heeft de Sportage bochtverlichting of niet? In de handleiding wordt wel verwezen naar bochtverlichting, maar niet in detail. Groetjes, Neo. Quote
Brambeer Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Het ligt eraan welk uitrustingsniveau je hebt gekozen. Vanaf het comfort pack heeft een nieuwe sportage inderdaad bochtverlichting. download de pdf voor verduidelijking:http://www.kia.nl/Modellen/Kia-Sportage/Prijzen-en-specs/ Quote
Neo Posted March 29, 2012 Author Posted March 29, 2012 Een Sense+ wat overeenkomt met een X-ecutive in Nederland. Het zit er dus op. Moet zeggen dat de link die je gegeven hebt veel meer info bevat dan wat er op de belgische site staat. Bedankt Groetjes, Neo. Quote
smetjesmee Posted March 29, 2012 Posted March 29, 2012 Het is wel zo dat de bochtverlichting enkel brandt als: 1. de dimlichten aanliggen EN 2. het knipperlicht links of rechts aanligt. Quote
Sjölp Posted March 30, 2012 Posted March 30, 2012 EN je snelheid lager of gelijk aan 40 km/u is Quote
smetjesmee Posted March 30, 2012 Posted March 30, 2012 EN je snelheid lager of gelijk aan 40 km/u is Inderdaad Sjölp. Dat was ik nog vergeten. Quote
Neo Posted April 1, 2012 Author Posted April 1, 2012 Wel jammer dat de dimlichten moeten aanstaan Quote
Sportage3 Posted April 11, 2012 Posted April 11, 2012 Wat mij is opgevallen is dat als je gebruik maakt van de knipperautomaat (1 maal aantikken = 3x knipperlicht aan) de bochtverlichting maar heel even aanspringt bijv bij het nemen van een rotonde. Persoonlijk vind ik dat een schoonheidsfoutje van kia. Het zou mooier zijn geweest dat de bochtverlichting gekoppeld zou zijn aan daadwerkelijk de knipperlichten en niet aan de schakelaar van de knipperlichten! Quote
Guest remcob Posted April 13, 2012 Posted April 13, 2012 1 tikje op de knipperlichtschakelaar waarbij de knipperlichten 3 keer knipperen is een comfortschakeling bedoeld voor als je van baan wisselt op de snelweg bijvoorbeeld. Als je de knipperlichtschakelaar wel volledig aanzet dan gaat de bochtverlichting wel aan omdat er dan een bocht genomen wordt. Het is dus geen schoonheidsfoutje maar verkeerd gebruik van de schakelaar Quote
Recommended Posts