Jump to content

IPHONE 4 doet raar

hdr

Recommended Posts

Dag vrienden,

sinds vandaag heb ik mijn nieuwe sportage, wel vielen mij er direct 2 rare zaken op wat instellingen betreffen ............

1) bij het koppelen van mijn iphone 4 verloopt alles vlekkeloos via BT, muziek, namen en nrs worden perfect overgezet, de gedane telefoontjes zijn klaar en duidelijk, dan stelt het probleem zich, als ik een bericht krijg gaat deze asap op stil staan en trilt alleen nog zonder dat ikzelf aan telefoon kom, is beetje raar

2) display auto overschakelen van dag naar nacht, nochtans staan de instellinegn juist.

wie kan helpen aub, zekers wat iphone 4 betreft.

alvast dank

Is heel normaal bij Apple. Die werken alleen samen met eigen producten.

Neem een Kia model Appel (met afgeronde hoeken...).

Is heel normaal bij Apple. Die werken alleen samen met eigen producten.

Neem een Kia model Appel (met afgeronde hoeken...).

ja idd bij apple zijn het specialekes, maar het rare is alles werkt perfect wat koppelen en werking (iphone 4) gsm betreft, enkel zet deze mijn berichten op stil telkens er een koppeling is geweest, enkel berichten en daar geraak ik niet wijs uit, mss softaware van apple ( zitten regelmatig wat foutjes in) of software sportage, raar, mss zal een update een oplossing zijn voor zowel apple als sportage, ik zoek het verder uit zodra ik een oplossing heb laat ik een berichtje achter, mss hebben nog mensen dergelijk probleem, mss ook met andere merken :mad:

moet wel zeggen is een toffe wagen om met te rijden.