Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

post hier een foto van je KIA Rio velgen

Aanbevolen Berichten

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ja die heb ik ook gebruikt. ik ga komend weekend denk nog een keer doen want ze zijn nu bijna zwart  :wink:

Nog een keer.....ga me toch niet vertellen dat je ze elk half jaar moet verven.dan ben ik er gouw klaar mee ;(

Geplaatst

valt op zich nog wel mee te leven hoor, zit wel een lichte aanslag op maar daar ontkom je niet aan. en in de winter kom ik er niet bij vanwege de stalen winterbanden

• 2 weken later...
Geplaatst

vandaag tussen de buien door ook mijn wielen kunnen plaatsen..

banden zijn eigenlijk te plat, maar ze zijn nog goed dus zal deze eerst op gaan rijden.

wat met mij kilometers nog lang kan gaan duren

DSC01009.jpg

Gast Vitara 2
Geplaatst

zijn banden van 205 35 17

idd extreem plat en nergens voor nodig op een onverlaagde auto voor dagelijks verbruik

als er nieuwe op komen wordt het 205 45 17 of 215 45 17

Ik wil eens kijken of 235/40 R17 onder mijn Rio past i.i.g. Achter......past op mijn velg maar eens kijken of ik genoeg ruimte over heb in de wielkasten

Geplaatst

Ligt natuurlijk ook aan de et waarde en de j waarde van je wielen..

Maar in denk dat het wel zou moeten lukken.

Veel breder wordt de band niet omdat hij minder getrokken gaat staan.

Heb zelf net zitten rekenen.. en met een 215 45 17 heb je minder afwijking met het orginele staal dan met de 205 45 17 die kia levert.

Zelfs met een 19 inch met de juiste band kom je nog aan dezelfde wielomtrek

Geplaatst

hoi mede rio rijders ik wil ook wat licht metaal aanschaffen ik had deze op het oog de borbet rs in het mat brons 17 inch zoek ze ff op google ze en laat het me ff weten

ik vind het altijd ze lastig om te kiezen

post-14069-0-70743000-1399921846_thumb.jpg

post-14069-0-91529000-1399921858_thumb.jpg

Gast Vitara 2
Geplaatst

hoi mede rio rijders ik wil ook wat licht metaal aanschaffen ik had deze op het oog de borbet rs in het mat brons 17 inch zoek ze ff op google ze en laat het me ff weten

ik vind het altijd ze lastig om te kiezen

attachicon.gifbrobet rs.jpg

attachicon.gifborbet rs mat brons.jpg

Ik zou voor geen van 2 kiezen ;) maar dat is het leuke van smaak, anders rijden we allemaal met dezelfde velgen onder onze Rio.

Veel plezier en slapeloze nachten (die heb ik er van gehad) bij het uitzoeken van je velgen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...