Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

post hier een foto van je KIA Rio velgen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eindelijk even tijd gemaakt voor wat foto's van de nieuwe 17 Inch Mak Zenith Silver velgen:

Aangezien ik op beide van mijn laptops de foto's niet direct kan plaatsen :no: (door windows7 of???), dan helaas maar via deze links bekijken..

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-WINBIFQX.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-QC3I8NLI.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-MYNQG7KZ.jpg

Of iemand moet ze even voor me willen plaatsen hieronder...?

ik had ze al live gezien en inderdaad het zijn hele mooie velgen 

nu alleen nog je remtangen ff schilderen hahahahahahahahaahah   :wink:  :wink:

Foto550-WINBIFQX.jpg

Foto550-QC3I8NLI.jpg

Foto550-MYNQG7KZ.jpg

• Like 1
  • 4 weken later...
Geplaatst

Vandaag maar eens velgen besteld. Na een teleurstellende ervaring bij velgengoedkoop.be (was ook te mooi om waar te zijn). Ik ben gegaan voor de MAK Rapide Black. Word als het goed is binnen 2 tot 10 werkdagen geleverd

Alleen dan wel 4 gaats.

MAK_RAPIDE_46_zps6f9cfbce.jpg

Geplaatst

Super mooie velgen Sven! Heb er zelf ook nog over nagedacht om zwarte te nemen en dan misschien met een rood randje maar dat vond vrouwlief niet mooi... Ben super tevreden met de Mak velgen. Daar zul je geen spijt van krijgen!!

• Like 1
Geplaatst

Bedankt heren en dame, ben ook er benieuwt hoe het er uit komt te zin in het eggie onder mijn auto. Hopelijk nog voor de 18e

er weer effe in geshopt.

Kia-Rio-kleuren-wit-Met-velg_v3_zps51284

• Like 3
  • 2 weken later...
Geplaatst

Nou hier zijn ze dan, ben echt super blij mee :clap: . In het echt zijn ze nog mooier

en ja mensen jullie zien het goed een Suzuki logo, komt snel verandering in  :wink:

IMG_9149_zps7ef09efb.jpg

IMG_9155_zpsac33d7d6.jpg

IMG_9147_zpsfaddf5ce.jpg

IMG_9146_zps7c3b6cd1.jpg

IMG_9150_zps39b4ee05.jpg

• Like 2
Geplaatst

Ziet er goed uit Sven. Erg nice.

Alleen jammer dat je ze afgelopen zondag nog niet had. We zien ze bij de volgende meeting wel :)

• Like 1
Geplaatst

@Seafox,

Hele mooie velgen hoor. Inderdaad jammer dat ze zondag nog niet

onder zaten. Dat logo is zo veranderd en daar zijn genoeg alternatieven voor.

Suc6

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Nice, maar de mijne vind ik nog steeds mooier.   :tt2:

Hahah nee wel vet, en ik vind ze absoluut niet druk :taz:

• Like 1
Geplaatst

Net de stickers binnen gekregen en er gelijk maar geplakt. Als het mee zit a.s. zaterdag mijn remklauwen rood schilderen

IMAG0493_zps3072742d.jpg

• Like 1
Geplaatst

Ziet er prima uit. Zat eerst ook te twijfelen over het spuiten van mijn remklauwen. Nu vind ik het echter mooi dat de velgen opvallen en niet direct de remklauwen. Bij jouw auto vind ik het eerlijk gezegd ook erg mooi zonder gespoten remklauwen dus je mag het ook zo laten... :wink:

Mocht je ze toch spuiten dan graag een fotootje!

• Like 1
Geplaatst

Michel dank je, ik heb ze er uiteraard al in geshopt :wink: . En daar zag het mooi uit en mocht het tegen valen dan haal ik het er weer van af. 

Geplaatst

Laat bigwade het maar niet horen :wink: , maar dat witte was ook door me heen geschoten zal het over wegen

• Like 1
Geplaatst

ik heb nog een paar dagen om te beslissen maar denk dat het toch rood word. :wink:

• Like 3
Geplaatst

Heb nu voor de tweede keer oxidatie op mn gepolijste velgen. Mag van de dealer nieuwe uitzoeken. Heb nu deze op het oog:

image001.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...