Sennie Geplaatst 8 Maart, 2013 Geplaatst 8 Maart, 2013 Hoi Sunny72, Welke velgen zijn dit en waar heb je ze gekocht? Vind ze erg mooi staan! velgen.jpg Quote
johnny knoop Geplaatst 10 Maart, 2013 Geplaatst 10 Maart, 2013 Mijn kia rio met 17inch advanti motorismo Eventueel mijn oude 17inch velgen zijn te koop , zie de 2e foto! Quote
Jordan Geplaatst 23 Maart, 2013 Geplaatst 23 Maart, 2013 Vandaag de auto gebracht voor zijn grote 60.000 km beurt en gelijk de zomderbanden er onder laten schroeven. De winterbanden zitten op de originele stalen velgen dus ben ik op zoek gegaan naar nieuwe licht metalen velgen. Uiteindelijk de geschikte velgen gevonden en ik ben er heel erg blij mee. Het zijn de Dezent RB Dark 15" geworden. Een mooie subtiele velg vind ik zelf. Ik was zo blij als een kind in een snoepwinkel toen ik de auto weer ging ophalen. Foto's heb ik ook bijgevoegd. Oordeel zelf En ja, ik moet hem nog poetsen... Quote
xtra40 Geplaatst 23 Maart, 2013 Geplaatst 23 Maart, 2013 Mooie Wielen jordan heb de zelfde alleen dan in een andere kleur stelling ik wilde toen ook de rb uitvoering maar die waren niet leverbaar of zo ?? dus kon ik de anderen kopen voor een heeeelleeeeee mooie prijs maar nog even wachten en dan kan ik deze na een jaar lang zoeken er onder zetten en worden de desents de winter wielen dan rij ik zomers en s,winters er knap bij Quote
Jordan Geplaatst 23 Maart, 2013 Geplaatst 23 Maart, 2013 Dankjewel Xtra. Jij hebt ook de RB uitvoering. Die van mij zijn de RB dark uitvoering. En Dezent heeft over het algemeen een goede prijs kwaliteit verhouding. En ik kan me heel goed voorstellen dat je uitkijkt naar de Kia velgen. Zijn ook erg mooi Quote
xtra40 Geplaatst 23 Maart, 2013 Geplaatst 23 Maart, 2013 ik heb ze al liggen nu nog even het mooie weer afwachten en me desents die blijven lekker zijn veels te mooi om weg te doen al hoe wel ik ze in de dark uitvoering toch net wel even mooier vind Quote
Jordan Geplaatst 23 Maart, 2013 Geplaatst 23 Maart, 2013 ik heb ze al liggen nu nog even het mooie weer afwachten en me desents die blijven lekker zijn veels te mooi om weg te doen al hoe wel ik ze in de dark uitvoering toch net wel even mooier vind Jij hebt ook de Dezent 15". Mooi maar toch subtiel. Je moet het voorjaar afdwingen.... Gewoon je nieuwe velgen er onder schroeven :) 1 Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 Mooie Wielen jordan heb de zelfde alleen dan in een andere kleur stelling ik wilde toen ook de rb uitvoering maar die waren niet leverbaar of zo ?? dus kon ik de anderen kopen voor een heeeelleeeeee mooie prijs maar nog even wachten en dan kan ik deze na een jaar lang zoeken er onder zetten en worden de desents de winter wielen dan rij ik zomers en s,winters er knap bij Deze zijn wel een slag mooier dan degene welke standaard worden geleverd! Ik ben erg benieuwd hoe ze staan ! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 ik ben ook heel benieuwd nu nog even wachten tot eindelijk het mooie weer eindelijk eens door breekt kan van mij en heel veel mensen denk ik niet snel genoeg komen Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 ik ben ook heel benieuwd nu nog even wachten tot eindelijk het mooie weer eindelijk eens door breekt kan van mij en heel veel mensen denk ik niet snel genoeg komen me 2! Quote
RIO Mike Geplaatst 30 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 30 Maart, 2013 jha inderdaad het mooie weer mag wel een komen kunnen me mooie velgen er weer onder wacht ik al een tijd op Quote
kris88 Geplaatst 30 Maart, 2013 Geplaatst 30 Maart, 2013 Ik heb de hele winter met mijn zwarte velgen gereden en nog geen problemen mee mits je ze wel elke week bij houd. Quote
Gast Rio_Brazil Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Dit zijn 17" Borbet LV4 velgen, kleur Antraciet. Ik vind het persoonlijk erg mooi in combinatie met een witte Rio en privacy glas. Wel erg uitkijken met stoepranden, want de rand van de velg steekt uit.... Voor de winter gebruik ik 15" Dezent "L Dark" velgen met Michelin A4 185 winterbanden. Best aardig, maar ik kijk uit naar mijn zomerbanden en velgen volgende week. 15" is optisch echt een stuk minder fraai en de 17"/205 sturen veel fijner en strakker. Aan de andere kant: wat was ik blij met 15" velgen en veel dikkere banden deze winter toen ik bij Lille niet zat op te letten en me liet omleiden via de E42 naar Tournai... In die weg zitten potholes zo groot als emmers... http://goo.gl/maps/BimBu Quote
Nimo Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Mooi man, vind alles beter dan de standaard velgen XD Quote
blackviper Geplaatst 6 April, 2013 Geplaatst 6 April, 2013 Nieuwe zomer banden en velgen Wheel caps volgen nog oude passen helaas niet dus moet even nieuwe regelen. Oh ja auto is 3 cm verlaagd. Velgen zijn Elite Chrono black 18 inch met hankook ventus V12 banden. 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 6 April, 2013 Geplaatst 6 April, 2013 Nou zie ik het verlagen inderdaad, ziet er goed uit... Quote
Jordan Geplaatst 6 April, 2013 Geplaatst 6 April, 2013 Blackviper. Dit zijn super vette velgen !!! 1 Quote
Michael2707 Geplaatst 6 April, 2013 Geplaatst 6 April, 2013 Hoe krijg ik hier een foto die op mijn ipad staat?! Quote
Seafox Geplaatst 6 April, 2013 Geplaatst 6 April, 2013 Ik doe het sinds kort met photobucket.com. Daar upload je de foto en krijg je een link die je hier kan plaatsen Quote
Michael2707 Geplaatst 6 April, 2013 Geplaatst 6 April, 2013 http://s1324.photobucket.com/user/Michael270790/media/image_zpse13f6e19.jpg.html Quote
Seafox Geplaatst 6 April, 2013 Geplaatst 6 April, 2013 Sorry ik was niet duidelijk. aan de rechterkant van de foto heb je dit venster (zie foto). klik op die link, hij kopieert het automatisch en die plak je in het tekst venster. tenminste als dit je bedoeling is Quote
Michael2707 Geplaatst 6 April, 2013 Geplaatst 6 April, 2013 Ja haha dat was wel mijn bedoeling.. Dit zijn mij velgen, dankjewel! Quote
Seafox Geplaatst 6 April, 2013 Geplaatst 6 April, 2013 Oke graag gedaan. En de velgen zien er top uit 1 Quote
cees Geplaatst 6 April, 2013 Geplaatst 6 April, 2013 Ja haha dat was wel mijn bedoeling.. Dit zijn mij velgen, dankjewel! die heb ik ook merk is inter action zijn het stickers die Kia doppen ? zo nee welke doppen waar vandaan Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.