Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

post hier een foto van je KIA Rio velgen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank jullie wel. dit was wel een makkelijke en snelle manier om te kijken hoe het (ongeveer) staat. heb het met nog 10 andere gedaan. maar vond dit wel de mooiste :)

• 2 weken later...
Geplaatst

Nette velgen, die van mij zitten er ook sinds vanochtend onder. Wel zijn ze nog erg vies (zo van de dealer) dus moet ze nog wel ff goed schoonmaken.

any tips? :P

Geplaatst

Nette velgen, die van mij zitten er ook sinds vanochtend onder. Wel zijn ze nog erg vies (zo van de dealer) dus moet ze nog wel ff goed schoonmaken.

any tips? :P

thx

check hier maar ff

• 4 weken later...
Geplaatst

Maar wel lekker de remklauwen rood schilderen :wink: dan kan zo'n brembo cover toch ook wel :-)

Eens Bink, Brembo kan zeker :wink:  (dat rode bij Mike z'n klauw ook wel)

Bij een Golf 5 GTI is het verschil aanzienlijk tussen 17" en 18" en mijn moeder moet er voornamelijk in rijden dus dat is 17" geworden.

Ik zou gewoon lekker die 18" eronder knallen! :) ook al is het comfort wat minder, ziet er wel gaaf uit.

Het ziet er inderdaad erg dik uit, moet wel zeggen dat bij auto's als VW de wielen wel wat meer ruimte hebben dan bij de Kia's..

Maar goed,.. de meeste vinden 17" natuurlijk al dik zat :winkiss:

......

Bizarre regels hier in Nederland zorgen ervoor dat je de velgen niet kunt meeleveren vanaf fabriek omdat je je hier in Nederland scheelt betaald aan BPM... :hammer:

.......

Helemaal met je eens Remko,

De regeltjes in Nederland zijn soms zo niet over nagedacht, ik snap dat ze bezig zijn met het Milieu maar dat kan ook op vele andere (auto) manieren dan een paar bandjes...

ik ben nog niet echt zwaar beladen geweest, 2 man achterin gaat goed 75 kilo per stuk haha maar ik heb niet het gevoel dat hij aan gaat schaven, maar meestal rijd ik met zn 2e en dan rijd het wel fijn, dus ik weet niet hoeveel jij erin hebt zitten maar anders zou ik het gewoon doen.

Ziet er goed uit, ben je nog af gaan wijken van de originele ET waarde ?

ik heb deze :)imag0342he.jpg

Jeetje, dit ziet er echt (origneel) gaaf uit, past er zeer goed bij,

Kia zou ze zo kunnen opnemen in hun Kia optie-lijst.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb een vraagje, ik heb een beetje rond gekeken op het forum en ik kom het niet tegen: namelijk wat zijn de Min. en Max. van de ET waarden. Zal er wel overheen hebben gekeken :innocent:

of kan iemand mij vertellen dat velgen met een ET waarde van 42 onder een Rio 2012 kan.

Alvast dank

Geplaatst

@Seafox,

Misschien vind je hier of hier  een antwoord op je vraag.

suc6

Grtz.

Specialmade

Dank je. Hier heb ik wat aan. Ik kende de site wel maar wilde het zeker weten. dan kan ik de velgen bestellen. 

Als het even mee zit dan worden dit mijn nieuwe velgen.

http://www.velgengoedkoop.be/product/velgen/435/17/type_m_black_17.html

• Like 1
Geplaatst

@Seafox, laat voor de zekerheid wel even een bandenboer naar jouw keuze kijken.

Of anders even hier kijken, een velg uitzoeken en de ET waarde bekijken.

Geplaatst

Oke bedankt Smart, Ik ga zoizo bellen. Heb ook even op de site gekeken die je linkt en daar zag ik ze staan van 35 tot 44, en die ik wil zijn 42 dus dat moet geen probleem op leveren, denk ik dan. Maar zal het zeker ook vragen aan de verkoper. en de banden haal ik ook daar.

:wink: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...