Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

post hier een foto van je KIA Rio velgen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Toch nog een goede foto gevonden van m'n ex, deze 18" Zender Dynamic velgen heb ik nog in de garage liggen.

En meteen een goed voorbeeld van de gouden remklauwen :)

Picture%20006.jpg

hoe heb je die remklauwen geverfd dan eerst met hittebestendige primer of dat niet ben je gelijk met de kleur begonnen want wil deze zaterdag er eigenlijk aan beginnen nu alles nog nieuw is en geen roest opzit :P:P

Geplaatst

Schuren, schoonmaken, grondlaag, kleur, kleur.

Maar ik heb de grondlaag overgeslagen, maar dat ligt ook aan de kleur die gaat gebruiken.

Ik ben overigens erg benieuwd naar het resultaat.

Geplaatst

Maar ik heb de grondlaag overgeslagen, maar dat ligt ook aan de kleur die gaat gebruiken.

dankje wel JJFS

jah ik ga ze toch wel rood maken maar sommige zegen dat je wel primeren moet en sommmige weer niet dus weet ik het nu niet meer heb zelf nog nooit me remklauwen geverfd

Geplaatst

heb jij of iemand anders een advies voor goede verf/grondlaag merken en waar ze te koop zijn? misschien zal ik niet meer kunnen wachten tot de rio meeting dat ik binnenkort gelijk aan mijn remklauwen werk. RIO Mike heeft een goede punt. Het is beter om er vroeg aan te beginnen, nu de remklauwen nog vrij nieuw zijn.

Ik zal wel voor een rode kleur gaan. Zal goed bij mijn chassiskleur passen.

Geplaatst

Ik heb het even terug gezocht op het alfa club forum, we hebben toen alleen Hammerite gebruikt en meteen in kleur dus zonder grondlaag.

Gewoon zoveel lagen doen totdat het goed dekt, meestal zijn 2 lagen voldoende.

Geplaatst

Heeft iemand niet een ruimte voor een paar Rio's om dit gezamenlijk te doen?

Ik wil dit ook wel op korte termijn gaan doen.

Geplaatst

Foliatec is het bewezen merk voor het kleuren van je remklauwen. Al jaren hét tuningmerk in Essen!

Geplaatst

Ik heb het even terug gezocht op het alfa club forum, we hebben toen alleen Hammerite gebruikt en meteen in kleur dus zonder grondlaag.

Gewoon zoveel lagen doen totdat het goed dekt, meestal zijn 2 lagen voldoende.

Voor mijn alfa had ik gewoon de speciale verf gehaald, speciaal voor remklauwen/trommels.

Geplaatst

Foliac verkoopt een heelleeeeee boel tunings spullen

wij zelf gebruiken dupli-color deze is iets goedkoper

http://www.ebay.nl/i...=item4aaeb44951

kwam ook noghet merk VHT tegen maar deze kende ik nog niet

http://www.ebay.nl/i...=item336f20b9b0

en niet te vergeten het bekende motip

http://www.ebay.nl/i...=item53ebc68374

ook kan je namaak remklauwen over je eigen rem tangen heen plakken ziet er wei leuk uit maar wet niet of het zo goed is ???

http://www.ebay.nl/itm/Brembo-Look-Brake-Caliper-Cover-Kit-Front-Rear-Any-Color-BMW-Benz-Audi-Honda-/110828327272?pt=AU_Clothing_Merchandise_Media&var=&hash=item5f7a5aa3ab

Geplaatst

ik heb verf opgehaald bij een tractor bouwer bij ons in de buurt speciaal voor ijzer ik ga er morgen mee beginnen mooi op het werk kan ie de brug op kwast erbij en picasso nadoen

Geplaatst

jah ik ook me collega had ze blok van ze americaan er mee geverfd en een blok word veel heter dus moet goed gaan :P:P

zal ff fotootje maken als ik het niet vergeet ;)

Geplaatst

hier mijn velgen onder mijn rio superpack.

kijk en geniet.

ik vindt ze super staan.

dscf0620z.jpg

dscf0619k.jpg

dscf0623r.jpg

erg mooi

ook mooi dat jij je rem tangen al hebt geschildert

geeft een erg mooi beeld van hoe dat staat ook voor anderen

Geplaatst

Staat inderdaad erg mooi, heb je dat stiekem ff geflikt n.a.v van dit topic :o

De kleur van je auto is zwart toch en niet graphite?

Geplaatst

En in welke kleur ga je ze verven?

ik ga ze toch maar wel rood maken hoop dat het staat op me velgen duurt alleen nog 1a2 weken voor die komen jmmr gnoeg

Geplaatst

Ja, ik ga ze denk ik ook rood maken want dat vind ik ook erg mooi staan bij een zwarte auto.

Geplaatst

Ik heb 17 inch tomason tn4 velgen besteld.Ben benieuwd hoe het bij een rio staat

Geplaatst

Nee, maar is idd ook wel geinig en die witte letters erop maakt het nog net wat mooier.

Als jij ze nou koopt en wat foto's regelt dan beslis ik daarna :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...