Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

post hier een foto van je KIA Rio velgen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Deze bedoel je toch?

jah hoe krijg je dat voor elkaar:P

Geplaatst

jah hoe krijg je dat voor elkaar:P

Via de optie " gebruik volledige editor "onderaan kan je dan foto's toevoegen.Maar hoe je ze in het groot krijgt weet ik ook nog niet.
Geplaatst

aha jah ik zie het toppertje bedankt voor de uitleg

Geplaatst

denk dat als je je zwarte rio voorziet van een paar oranje elementen ( instaplijst, deur grepen en bij de gril miss iets ) dat dan zulke velgen best wel mooi staan... nadeel is wel dat je het na een jaar beu bent gok ik.

Geplaatst

Ik krijg binnenkort mijn zwarte Rio super pack binnen en ben druk aan het zoeken naar mooie velgen voor eronder.

Wat denken jullie van deze?

evolution-s108_zwart-gepolijst.png

erug mooi hoor

Geplaatst

Ik krijg binnenkort mijn zwarte Rio super pack binnen en ben druk aan het zoeken naar mooie velgen voor eronder.

Ik heb zelf ook een zwarte superpack met 17 LM Phantom velgen. Ik denk dat deze velgen er ook super onder staan!

Geplaatst

post-6503-0-62369400-1335630400_thumb.jpgHallo allemaal,

Leuke velgen staan hier, maar ik ga toch voor de originele 17inch, ik vind ze namelijk gewoon erg vet.

Ben er alleen aan het denken om er rode randen omheen te te leggen.

Zo er in zijn geheel dan zo uit gaan zien:

Geplaatst

kiazijkant.jpg

Velg linksachter al binnen 3 weken een stoeprandschade mee gereden en vandaag iets te fanatiek ingeparkeerd en rechtsvoor een stoeprandje meegenomen. Krijg je als je velgen net is buiten je banden steken. Binnenkort maar een laten bijwerken.

Ja en dan gelijk nieuwe banden met velgbeschermer eromheen laten zetten :-)
Geplaatst

Mooi maar hou er rekening mee dat de Rio vier ipv vijf bouten heeft, wat als consequentie heeft dat er altijd een bout in je mooie gepolijste deel zit.

Als je dat een keer gezien hebt ga je je eraan ergeren.

Geplaatst

Hoi. waarom heeft niemand 18 inch?

ik ga wel voor de 18 inch denk ik...

Omdat je comfort steeds minder word.Met 18 inch zit je op 215-40-18 .Ik denk dat het dan een aardige stuiterbak word

En je hebt meer keuzes in 17 inch dan in 18 inch

Geplaatst

Houdt men eigenlijk nog rekening met de bestendigheid van pekel of wonen aan de kust?

Het schijnt dat met name de combi velgen (chrome / zwart) aardig kunnen gaan corroderen door al dat zout.

Geplaatst

Met 18 inch kan je ws helemaal neit meer over heuvels..

ik snap m niet... wss drempels maar ik neem niet aan dat de auto zoveel lager word door 18 inch velgen.

mss word hij idd iets gevoeliger voor een klinker-weg maar op gewoon een mooie asfalt-weg zal het niet zo erg zijn, en dan nog lijkt me het niet zo erg stuiteren.

met 18 inch zit je wielkast wel mooier vol en volgens mij past het makkelijk.

maar ik kijk eerst goed rond voor ik ze echt ga bestellen en dan stuur ik wel een keer een foto

Geplaatst

Het probleem wat ze denk ok bedoelen is gewoon het comfortabel zijn er al die nu met 17 inch rijden

En omdat de band zo plat word is elke hobbel en zo gaat voelen

Als je band zo plat word dan helpt hij ook niet meer mee met dempen van de ondergrond

Dus niet dat je wagen lager word maar je gevoel zal wel het zelfde zijn

Ik heb de standaard maat er nog onder en heb eigenlijk geen last er van

Maar ik heb al gelezen hier op het forum dat de mensen die rijden met 17 inch

Erg veel last hebben van het het slaan van de veering net als of je aand het eind van je veering

Komt zeg maar

Maar ik denk dat dat het wel heel erg bruut zal staan

En als je zo iets koopt ben ik wel heeeeeel erg benieuwd hoe dat er uit ziet

Geplaatst

Houdt men eigenlijk nog rekening met de bestendigheid van pekel of wonen aan de kust?

Het schijnt dat met name de combi velgen (chrome / zwart) aardig kunnen gaan corroderen door al dat zout.

dat is ook zo corroderen veel sneller dan maar chroom is zoiezo al minder dan gewoone lak

Geplaatst

Het probleem wat ze denk ok bedoelen is gewoon het comfortabel zijn er al die nu met 17 inch rijden

En omdat de band zo plat word is elke hobbel en zo gaat voelen

Als je band zo plat word dan helpt hij ook niet meer mee met dempen van de ondergrond

Dus niet dat je wagen lager word maar je gevoel zal wel het zelfde zijn

Ik heb de standaard maat er nog onder en heb eigenlijk geen last er van

Maar ik heb al gelezen hier op het forum dat de mensen die rijden met 17 inch

Erg veel last hebben van het het slaan van de veering net als of je aand het eind van je veering

Komt zeg maar

Maar ik denk dat dat het wel heel erg bruut zal staan

En als je zo iets koopt ben ik wel heeeeeel erg benieuwd hoe dat er uit ziet

precies.

Ik heb een schijt hekel aan die figuren die schuin over hobbels heen moeten omdat hun auto van een paar tientjes het anders niet red.. Lekker langzaam duurt uren.. Als je nou een porsche had oke.. maar een rio..

Dat is de reden waarom ik zelf gewoon 15 inch velgen genomen hebt gewoon lekker doorrijden. Ik vind het soms wel een beetje te ver gaan hoe luxe er over deze auto gedaan wordt.. het is en blijft gewoon een budget auto..

enige reden waarom ik zelf deze auto heb genomen is dat hij goedkoop was ;) en ik geen zin meer had om te leasen. En er ook nog gewoon tof uitziet..

Zelf heb ik de auto ook "gepimpt" maar je kan gewoon te ver gaan..

Geplaatst

Hmm als je het goed doet dan blijft de wielomtrek gewoon hetzelfde en blijft de auto dus ook even hoog als bij 17 inch velgen.

Ik heb jaren op 18" gereden en dat rijd prima.

Geplaatst

Hmm als je het goed doet dan blijft de wielomtrek gewoon hetzelfde en blijft de auto dus ook even hoog als bij 17 inch velgen.

Ik heb jaren op 18" gereden en dat rijd prima.

o ja hoor dat is ook geen probleem maar het probleem zit hem in de zijkant van de band dieword steeds minder

en neemt je comort gewoon af zeker op een oneffen weg maar verder als je dat niet erg vind

ie er geen probleem en steel je zeker de show denk ik met dat soort wielen

ieder ze eigen smaak denk ik dan maar maar dat het mooi staat dat is zeker

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...