Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

post hier een foto van je KIA Rio velgen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja die kap over de bout gaten zit vast met torx schroeven zoals je hier kunt zien.

zunkpl.jpg

Moet het nog goed schoonmaken :o

Geplaatst

En niet vergeten een torx schroevendraaier in je auto te leggen voor als je een lekke band krijgt onderweg.... beetje lullig als je je wiel er niet af kan krijgen :wink:

Geplaatst

Eindelijk! Mijn "Dezent RM dark" 18 inch 8J met Toyo 225/35 R18 ET35 onder mijn Kia Rio. In het echt nog vetter dan op de foto's :wink:

Enne 18 inch rijdt prima. Iets harder dan de originele enigszins zwalkende Hankook's maar het stuurt strakker en contact met de weg is veel beter.

Kortom, precies zoals ik het wilde!

20120720190254.jpg

20120720190241.jpg

20120720200830.jpg

Toyo 225/35 R18 band met vet profiel klein beetje 'stretched' op de 8J velg zodat ie een beetje van de velgrand wordt getrokken, precies zoals ik het wilde!

20120720195705a.png

• Like 1
Geplaatst

Eindelijk! Mijn "Dezent RM dark" 18 inch 8J met Toyo 225/35 R18 eronder. In het echt nog vetter dan op de foto's :wink:

Enne 18 inch rijdt prima. Iets harde dan de originele Hankook's maar stuurt strakker. Precies zoals ik het wilde.

20120720190254.jpg

20120720190241.jpg

20120720200830.jpg

NICE !!
  • Like 1
Geplaatst

Ik ben ook jong, tenminste mag ik graag denken ;) En ik ben niet vies van een beetje tuning.

wat zijn die puntjes? Bling Bing? of ook thorax? Kon het ook niet zien op die andere foto..

Geplaatst

Das een hoop bling. Je moet het eigenlijk in het echt zien om een oordeel te geven.

@ Mel_Rio - Volgende maand ga ik ze rood maken B)

Geplaatst

in de winter gaan de velgen de schuur in en komen de stalen doppen er weer op. Ik ga die doppen trouwens zwart spuiten omdat ze er toch afliggen. Een na zomerse meeting zou wel leuk zijn.

Geplaatst

Niet te lang wachten met schilderen straks krijg je ze bijna niet meer schoon

En dat schildert heel slecht en word niet mooi

Kleine tip van mijn

• 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Geplaatst

ik zit aan deze te denken voor mijn zwarte rio die eind van de maand komt

wat vinden jullie ,ik vond ze zeer druk in het begin maar mijn oog valt er toch elke weer op,zeker toen ik ze afgelopen zondag zag op 100 % tunig

108_5_BR-Tzunamee-HGBL-1.jpg

Geplaatst

ik zit aan deze te denken voor mijn zwarte rio die eind van de maand komt

wat vinden jullie ,ik vond ze zeer druk in het begin maar mijn oog valt er toch elke weer op,zeker toen ik ze afgelopen zondag zag op 100 % tunig

108_5_BR-Tzunamee-HGBL-1.jpg

Ik persoonlijk vind ze erg mooi.

Pak je 17 inch of durf je 19 aan?

Geplaatst

De zilvere gedeeltes op de velg gaat occideren. (Als het van dat gebrushed aluminium is)

Daarom zou ik persoonlijk niet voor deze velg gaan.

Kijk maar eens wat voor een problemen sommige mensen hebben met de standaard 17 inch velgen.

Verder is de velg erg druk en niet mijn smaak.

Maar gelukkig kunnen smaken verschillen, anders zou iedereen mij leuk vinden! :wink:

Geplaatst

Ps als de et waarde kloppen en je niet te breed gaat dan past 19 inch. Zie mijn auto. Er loopt bij mij niks aan. Rijd een stuk strakker en ziet er vet uit 19 inch. :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...