Ga naar inhoud

post hier een foto van je KIA Rio velgen


RIO Mike

Aanbevolen Berichten

Bij het inparkeren naast een stoeprand verstel ik de spiegel altijd eerst wat naar beneden zodat ik precies mijn achtervelg en de stoeprand kan zien.

En je motto moet zijn "beter 20cm van de stoep af dan er tegenaan met schade" :o

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij het inparkeren naast een stoeprand verstel ik de spiegel altijd eerst wat naar beneden zodat ik precies mijn achtervelg en de stoeprand kan zien.

En je motto moet zijn "beter 20cm van de stoep af dan er tegenaan met schade" :o

whaha idd dat doe ik ook al jaren heb altijd dure velgen en baal er van wanner is stoeprand schade rijd

net me nieuwe kia op gehaald en gelijk ff andere velgen besteld die standaard dingen zien er ook nie uit:P:P

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daarom was ik blij dat de de nieuwe eigenaar van de Grande punto de velgen niet wilde, konden ze gewoon onder de Rio.

Zit al een beetje schade aan, dus kan mijn vrouw een beetje oefenen voordat er andere velgen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zat vandaag hier nog aan te denken, een aantal jaren geleden heb ik ooit met de Afla 156 club aan een meeting deelgenomen met als doel de remklauwen te schilderen.

Zijn er hier al mensen die dat hebben gedaan of van plan zijn om te doen of geïnteresseerd zijn?

Rood of goude remklauwen gaat namelijk echt mooi staan bij onze 17" velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zat vandaag hier nog aan te denken, een aantal jaren geleden heb ik ooit met de Afla 156 club aan een meeting deelgenomen met als doel de remklauwen te schilderen.

Zijn er hier al mensen die dat hebben gedaan of van plan zijn om te doen of geïnteresseerd zijn?

Rood of goude remklauwen gaat namelijk echt mooi staan bij onze 17" velgen.

ik zat er ook aan te denken ben opzoek gegaan maar ze zeggen dat je het best met een kwastje kan doen blijft beter zitten dan een spuitbus

ik wil zelf me remblauwen zwart gaan maken ivm dat ik me hele auto zwart wil hebben wanneer ik me velgen heb over 2-3 weken gaan ik er aan beginnen al begin jij er eerder aan wil ik graag een foto van het resultaat zien

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom wil je ze zwart? Je moet juist een beetje contrast hebben zodat het opvalt.

Ik heb eerst nog een xenon projectje te doen, misschien van de zomer de remklauwen eens doen.

Ik heb het toen overigens ook met een kwastje gedaan, moet wel 2 laagjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarom wil je ze zwart? Je moet juist een beetje contrast hebben zodat het opvalt.

Ik heb eerst nog een xenon projectje te doen, misschien van de zomer de remklauwen eens doen.

Ik heb het toen overigens ook met een kwastje gedaan, moet wel 2 laagjes.

ik wil het zwart omdat ik alles zwart wil hebben van mijn auto en jah dat is mijn smaak he ;)

rood valt idd wel erg op bij de auto maar dat (vind ik) niet mooi

jah je kan het beste idd 2 laagjes doen voor beste resultaat flink wat van plan denk met je auto ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ter inspiratie ;)

2n222j5.jpg

jah oke het staat wel leuk hoor ben ik het helemaal met je eens maar ik heb ook dikke zwarte velgen voor me auto besteld persoonlijk vind ik het dan bij mijn auto zo mooier staan met zwarte remklauwen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb er ook wel oren naar :D

De golf heeft het ook bij ons thuis maar dan af fabriek. Staat inderdaad wel vet die rode remklauwen!

Alleen met een kwastje pielen tussen mijn velgen door lijkt me niet zo geweldig. of ga je je wielen eraf halen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb er ook wel oren naar :D

De golf heeft het ook bij ons thuis maar dan af fabriek. Staat inderdaad wel vet die rode remklauwen!

Alleen met een kwastje pielen tussen mijn velgen door lijkt me niet zo geweldig. of ga je je wielen eraf halen ?

Lol dat lijkt mij toch wel? Je hebt toch een krik erbij gekregen? Paar minuutjes en je hebt de velg er af :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lol dat lijkt mij toch wel? Je hebt toch een krik erbij gekregen? Paar minuutjes en je hebt de velg er af :)

Sorry tom maar ik ben 24 jaar en heb nog niet veel ervaring met het verven van remklauwen :no: . Om alle 4 mijn banden eraf te gaan halen daar heb ik weinig trek in :P

Als het moet dan moet het, maar als ik het kan voorkomen of laten doen dan graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry tom maar ik ben 24 jaar en heb nog niet veel ervaring met het verven van remklauwen :no: . Om alle 4 mijn banden eraf te gaan halen daar heb ik weinig trek in :P

Als het moet dan moet het, maar als ik het kan voorkomen of laten doen dan graag.

ik zal je velgen eraf halen al valt er verf op je velgen is ook zonde en het is veel makkelijker werken want je moet ook je remklauwen ontvetten anders ligt je verf er zo weer vanaf en dat is ook zonde

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je het merk weet kan je een dealer opzoeken? zie soms winkels waar ze velgen verkopen waar er misschien wel 100 aan de muur hangen.

Ja de dealer zit aan de andere kant van het land 200km heen 200 km terug.Ik ben nu beetje aan het mailen of ze hem ergens op voorraad hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...