Helma Posted April 2, 2012 Posted April 2, 2012 Hallo, Tijdens het remmen gaat mijn olielampje branden (niet altijd). Oliepeil gecheckt en dit is oke. Weet iemand van jullie hoe dit kan/heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Bedankt, Helma Quote
xtra40 Posted April 2, 2012 Posted April 2, 2012 ik heb geen ervaring me de sorento maar wel met een heleboel andere merken en ik zou er toch maar eens naar laten kijken het lijkt er op dat je olie aanzuig buis in je motor weg is en dan kan je oliepomp geen olie meer aanzuigen in de bocht omdat het pijl te laag is of nog stommer een te korte pijlstok Quote
Crum Posted April 2, 2012 Posted April 2, 2012 misschien handig om te melden wat voor sorento het is? Quote
Alex Posted April 4, 2012 Posted April 4, 2012 Bij mijn weten gaat het olielampje branden bij te laag oliepeil (maar dat is het blijkbaar niet wegens gecontroleerd) maar ook bij een te lage oliedruk. Zeker dringend laten naar kijken want met te weinig of geen smering help je de volledige motor in no time om zeep ! Alex Quote
Recommended Posts