Jump to content

Mijn nieuwe Kia Rio Super Plus Pack komt over 2 weken

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo ik wou me even voorstellen op dit forum, mijn Kia Rio 2012 is gisteren geleverd.

Over 2 weken krijg ik hem dan eindelijk ! Ik heb m besteld met plus pack en super pack.

Leder wordt er achteraf ingebouwd in de huisstijl van mijn bedrijf, zwart leer met oranje stiksel.

Ik laat de Rio helemaal bestickeren van voor tot achteren, dit wordt volgende week gedaan.

Hierbij alvast een voorproefje van hoe de auto wordt, Ik ben alleen nog aan het twijfelen tussen de 2012 model velgen (zie foto) of de 2011 model velgen, bijna identiek maar dan met een kleine zwarte inkeping boven en beneden.

Gr Roy

wC2oY.jpg

Edited by royhimself
Posted

Mooie bak! lijkt me gaaf die leren stoelen met oranje stiksel.

Zou ze graag zien ( als ze er al inzitten ) bij de meeting mocht je zin en tijd hebben.

Zie hiervoor ander topic.

ik heb in het topic xenon look a like lampen reactie gegeven op je vraag welke lampen je moet hebben

Posted

Mooie bak! lijkt me gaaf die leren stoelen met oranje stiksel.

Zou ze graag zien ( als ze er al inzitten ) bij de meeting mocht je zin en tijd hebben.

Zie hiervoor ander topic.

ik heb in het topic xenon look a like lampen reactie gegeven op je vraag welke lampen je moet hebben

Hey bedankt voor beide antwoorden !

Ja wellicht kom ik even voorbij schieten bij de meeting. ! Gr

Posted

Ziet er mooi uit, als je wilt komen stem even in het desbetreffende topic.