Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Waar de ResQMe ophangen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Die hamertjes in de auto, heeft helemaal geen zin en vooral niet als de dealer hem onder bij je voeten heeft vastgezet.

Goed, een alternatief is ResQMe.. ik heb die, twee stuks zelfs... maar kan geen plek vinden om die goed 'hoog' op te hangen.

Bij de gordel heb je geen plek want er zit nergens een ring.

full8054850.jpg

Iemand een goede plek?

Geplaatst

Die hamertjes in de auto, heeft helemaal geen zin en vooral niet als de dealer hem onder bij je voeten heeft vastgezet.

Goed, een alternatief is ResQMe.. ik heb die, twee stuks zelfs... maar kan geen plek vinden om die goed 'hoog' op te hangen.

Bij de gordel heb je geen plek want er zit nergens een ring.

full8054850.jpg

Iemand een goede plek?

aan je binnen spiegel (tussen de pluchen dobbelsteenen) ?????

en anders aan je rits van je jas

Geplaatst

Nee, wil dat niet rond mijn ogen hebben bundelen, bij de Venga had ik hem hier:

New-resqme-keychain-seatbelt-cutter-window-punch-yellow-displaypic.jpg

Zoals op deze foto bij de gordel, was perfect. Heb ze perongeluk laten hangen dus nu nieuwe gekocht, twee blauwen.. maar bij de Rio kun je ze niet aan je gordel zo hangen. :P

Rits geen optie.. ;) Jas altijd uit in de auto

De Resqme uw gordel doormidden en verbrijzelt de zij- en achterruit.

Compacte levensreddende sleutelhanger

- Snijmes voor gordel

- Op spanning te brengen scherpe punt door de Resqme tegen het raam te drukken

- Met sleutelhanger voor bijvoorbeeld aan autosleutel

Geplaatst

Nak gaf mij het advies om het achter de armleuning te plaatsen omdat je daar makkelijk met je hand bij kan komen.

iig niet zoals sommigen hier doen bij het voeten gedeelte want daar kan je niet bijkomen.

Geplaatst

Jep, maar dit zijn kleintjes JJ.... :P

Zie foto's... bij de gordels zitten geen ringen en weet ook niet zo snel ergens anders..

vind veiligheid wel belangrijk.

small68409257-resqme2-425x380x100.jpg

5be1d56943.jpg

Geplaatst

Gewoon aan je autosleutel. Daar heb ik hem.

Wij gebruiken geen auto sleutels , superpacks jonguh :D

Maar hij kan toch eigenlijk ook in het armleuning vakje, of is het beter om hem ergens in het zichtbte hebben...

Geplaatst

Maar hij kan toch eigenlijk ook in het armleuning vakje, of is het beter om hem ergens in het zichtbte hebben...

Zichtbaar en binnen handbereik. Moet je voorstellen dat je in paniek bent... dan wil je hem zo kunnen pakken (de ring zet je vast en je trekt hem daaruit)

Maar ik kan de ring nergens 'hangen' of vastzetten. :P

Geplaatst

Mijne ligt nog in de achterbak in het tasje, heb zo'n ding nog nooit eeder gehad :o

Zal eens kijken waar ik hem ga plaatsen.

Geplaatst

Oei, dan heb je een probleem! :wink:

Wat ik mij afvraag, ik heb zelf ook zo'n Resqme, of hij inderdaad de zijraam kapot maakt. Laatst heb ik hem tegen mijn aangehouden en de kracht viel me wat tegen; ik had maar 10 minuutjes een wat doof gevoel in mijn duim.....

Geplaatst

Ik ga denk ik ducktape gebruiken, zelf dubbelzijdig tape op het plafon plakken?

Zal dit mijn stof ook 'vern**ken' mocht ik het ooit willen loshalen?

Geplaatst

Er was laatst iemand hier op het forum en die zei dat je hem op het plafond moest bevestigen omdat je hem dan altijd kan vinden.

Geplaatst

Er was laatst iemand hier op het forum en die zei dat je hem op het plafond moest bevestigen omdat je hem dan altijd kan vinden.

Wil ik ook.. maar hoe ga ik dat doen.. :P

Geplaatst

nee komt los!

Ik ga ducktape gebruiken :)

dubbelzijdig maken.. ;) en dan plakken die handel, zal morgen wel laten zien

Okido! Voor straks welterusten!

Geplaatst

Nee kon ik niet meer.. :)

Ze hangen met dubbelzijdig tape.

Denk dat het daar prima zit, nog niet 100% zeker of het 'irritant' is zo schuin naast je maar volgens de beschrijving is dit de perfecte plek.

Geplaatst

Gras groeit daar niet.. :P

Prima zo toch? beetje jammer dat ze niet aan links en rechts gedacht hebben.. :P nu hangt de ene kant anders dan de andere kant... maarja so be it. Misschien moet ik ze rechtop hangen. :online2long:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...