Remko .me Geplaatst 13 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2012 Iets meer uit het zicht nu... precies in het 'gootje'. Kijk dit is beter.. Quote
Remko .me Geplaatst 13 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 April, 2012 Conclusie; Rio gansters.. lol .... advies: dubbelzijdig tape is de enige mogelijkheid. De rio heeft nergens een 'ringetje' waar je deze ResQMe aan kunt hangen. Blijft voor nu goed zitten.. Quote
Brambeer Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 De 3-deurs heeft denk ik wel een mooi plekje om hem aan te hangen. Er zit een extra stengel waardoor je gordel zit. Hieraan is er volgens mij wel plek om zoiets op te hangen. Quote
Remko .me Geplaatst 14 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 April, 2012 Klinkt beter! Vanmorgen lagen ze eraf! Nu dus sterker tape gepakt (duck tape for the win) en in het midden op plastic gedeelte gehangen, daar heeft het meer grip. Sjongejonge, wat een gedoe als je geen sleutels hebt en je toch ergens een hamertje wilt hebben. Overal in de rio is of leer of dakbekleding , nergens geen ringen of wat dan ook. Goed dit lijkt voor nu te werken; Quote
jutter Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Remko, om eerlijk te zijn vind ik het geen gezicht. Sorry. Quote
Remko .me Geplaatst 14 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 April, 2012 maar het gaat om je veiligheid! update: forget about this all, mijn pa fixt het al, gewoon naast het console. Hij heeft 1 of andere 'kit' dat je los kunt trekken als het moet, maar wel vast zit. Quote
Smart Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 De ducktape oplossingen zijn voor nu misschien een leuke oplossing, maar met de komende warmte in de auto, zal dat geen langdurige oplossing gaan worden. Ik heb één van de scherpe metalen u-vormen onder de life-hammer, die normaal gesproken in het tapijt wordt gedrukt, gebruikt om de ResQMe in de buurt van de middenconsole op te hangen. Wanneer je op de kop hangt kun je er m.i. nog steeds goed bij, tenzij je té korte armpjes hebt natuurlijk.... Mogelijk dat je de ResQMe hiermee ook aan het plafond kunt bevestigen. Er blijven dan evt. twee kleine gaatjes over die je volgens mij later gewoon kunt wegwrijven. Idee? Quote
Remko .me Geplaatst 14 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 April, 2012 Ah, dat is inderdaad een goed idee! Ik denk dat ik dat maar ga doen. Bedankt! Quote
Presiozo Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Die smart is egt smart, zou hij daarom smart heten? Goed idee! Quote
blackviper Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 maar het gaat om je veiligheid! update: forget about this all, mijn pa fixt het al, gewoon naast het console. Hij heeft 1 of andere 'kit' dat je los kunt trekken als het moet, maar wel vast zit. Post daar eens een foto van als je dat hebt dan want die andere oplossingen waren echt geen gezicht. Quote
Presiozo Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Post daar eens een foto van als je dat hebt dan want die andere oplossingen waren echt geen gezicht. Ben ook nieuwsgierig kit op je dashboard smeren ben ik nooit zo'n fan van. is dat geen kit die dan gaat smelten als het 35 graden is in je auto ? Quote
Remko .me Geplaatst 14 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 April, 2012 Nee is chinese kit ofzo, gebruiken ze ook om kraakjes en piepjes te verhelpen. Quote
Remko .me Geplaatst 14 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 April, 2012 Ok, chinese kit is een zwarte kit... zit goed vast en ook bij warmere temperaturen. Goed trekken en je krijgt het los Quote
RioTom Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Ok, chinese kit is een zwarte kit... zit goed vast en ook bij warmere temperaturen. Goed trekken en je krijgt het los Remko! Schaam je! Maak het instapplastic eens snel schoon jij, lijkt net of je op een boerderij woont Quote
Remko .me Geplaatst 15 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 April, 2012 Woon ik ook! Je moet de straat hier zien, de hele boel ligt open... huis ook steeds vol zand! Quote
bigwade Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Die smart is egt smart, zou hij daarom smart heten? nee.. Quote
J-J Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Het is vast zijn droomauto, maar is een beetje verdwaald hier. Quote
bigwade Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Het is vast zijn droomauto, maar is een beetje verdwaald hier. nee... Quote
Smart Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Goed bezig hier BW....met al die volzinnen! Quote
bigwade Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Ach ik neem het een beetje voor je op, laminaat schuiver.. Quote
Smart Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Ja, die J-J (Jut & Jul?) is goed bezig....! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.