Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Waar de ResQMe ophangen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Conclusie;

Rio gansters.. ;) lol .... advies: dubbelzijdig tape is de enige mogelijkheid. De rio heeft nergens een 'ringetje' waar je deze ResQMe aan kunt hangen.

Blijft voor nu goed zitten.. :)

Geplaatst

De 3-deurs heeft denk ik wel een mooi plekje om hem aan te hangen. Er zit een extra stengel waardoor je gordel zit. Hieraan is er volgens mij wel plek om zoiets op te hangen. :)

Geplaatst

Klinkt beter!

Vanmorgen lagen ze eraf!

Nu dus sterker tape gepakt (duck tape for the win) en in het midden op plastic gedeelte gehangen, daar heeft het meer grip. :)

Sjongejonge, wat een gedoe als je geen sleutels hebt en je toch ergens een hamertje wilt hebben. Overal in de rio is of leer of dakbekleding :P, nergens geen ringen of wat dan ook.

Goed dit lijkt voor nu te werken;

IMG_3158.jpg

Geplaatst

:P maar het gaat om je veiligheid!

update: forget about this all, mijn pa fixt het al, gewoon naast het console. :) Hij heeft 1 of andere 'kit' dat je los kunt trekken als het moet, maar wel vast zit.

Geplaatst

De ducktape oplossingen zijn voor nu misschien een leuke oplossing, maar met de komende warmte in de auto, zal dat

geen langdurige oplossing gaan worden.

Ik heb één van de scherpe metalen u-vormen onder de life-hammer, die normaal gesproken in het tapijt wordt gedrukt,

gebruikt om de ResQMe in de buurt van de middenconsole op te hangen. Wanneer je op de kop hangt kun je er m.i. nog

steeds goed bij, tenzij je té korte armpjes hebt natuurlijk.... ;)

Mogelijk dat je de ResQMe hiermee ook aan het plafond kunt bevestigen. Er blijven dan evt. twee kleine gaatjes over die

je volgens mij later gewoon kunt wegwrijven. Idee?

Geplaatst

:P maar het gaat om je veiligheid!

update: forget about this all, mijn pa fixt het al, gewoon naast het console. :) Hij heeft 1 of andere 'kit' dat je los kunt trekken als het moet, maar wel vast zit.

Post daar eens een foto van als je dat hebt dan ;)

want die andere oplossingen waren echt geen gezicht.

Geplaatst

Post daar eens een foto van als je dat hebt dan ;)

want die andere oplossingen waren echt geen gezicht.

Ben ook nieuwsgierig :) kit op je dashboard smeren ben ik nooit zo'n fan van. is dat geen kit die dan gaat smelten als het 35 graden is in je auto ?

Geplaatst

Ok, chinese kit is een zwarte kit... zit goed vast en ook bij warmere temperaturen.

Goed trekken en je krijgt het los :)

IMG_3179.jpg

Remko! Schaam je! Maak het instapplastic eens snel schoon jij, lijkt net of je op een boerderij woont :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...