Gast Timo0103 Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Vond de uitlaat toch wat kaal aan de achterzijde. Deze komt er achter te zitten, is wel netjes zo. http://www.ebay.com/itm/320880465907?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Quote
Specialmade Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Vond de uitlaat toch wat kaal aan de achterzijde. Deze komt er achter te zitten, is wel netjes zo. http://www.ebay.com/...984.m1497.l2648 Laat even weten of deze goed past en idd mooi recht komt te zitten. Ben ook al een tijdje bezig om een uitlaat sierstuk te kopen maar degene die ik gezien heb passen niet (te klein om te monteren) of zaten schuin naar beneden en dat vind ik geen gezicht. Maak indien mogelijk even een foto. Grtz. Specialmade Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Als het goed is staat deze recht onder de auto. Ik laat je meteen weten als hij er onder zit. Mocht ie om wat voor een reden niet mooi recht zitten dan maak ik hem wel recht. Quote
kialoog Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Ja, staat idd heel netjes, mischien ook maar eens doen, leuke tip hoor. grtz Quote
ColoredSportage Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Heb er afgelopen woensdag een custum-made einddemper op laten zetten met een mooi eindstuk ziet er geweldig uit en het geluid is prachtig... Quote
Ysie Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Heb het me ook gekocht. Hopelijk past het zonder problemen. Quote
Azzaro Geplaatst 17 April, 2012 Geplaatst 17 April, 2012 Indien ontvangen en gemonteerd posten jullie maar eens een foto hé, als het er uitziet als op de beelden neem ik het zeker ook in overweging, ziet er mooi afgewerkt uit, thanks 4 the tip TIMO!!! Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 17 April, 2012 Geplaatst 17 April, 2012 We trekken wel even een fotoke he :D Quote
woskam Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 We trekken wel even een fotoke he :D Heb je hem al binnen? Groet Wil Oskam Quote
kridbul Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig Quote
Ysie Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Ik heb de mijne ook gemonteerd maar hij zit wel tegen mijn bumper, ik ben bang dat mijn bumper gaat smelten van de warmte, terug afgehaald. Wat denken jullie ervan? Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Ik heb de mijne ook gemonteerd maar hij zit wel tegen mijn bumper, ik ben bang dat mijn bumper gaat smelten van de warmte, terug afgehaald. Wat denken jullie ervan? Sent from my iPad using Tapatalk HD Moet je hem een fractie laten zakken dan komt ie er niet tegenaan. Bumper smelt echt niet hoor, daar wordt het eindstukje niet warm genoeg voor. Quote
Azzaro Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Ik heb de mijne ook gemonteerd maar hij zit wel tegen mijn bumper, ik ben bang dat mijn bumper gaat smelten van de warmte, terug afgehaald. Wat denken jullie ervan? Sent from my iPad using Tapatalk HD Mag zeker niet tegen de plastic van de achterbumper zitten, onze diesels zijn voorzien van dieselpartikelfilter en om die te 'kuisen' treed er van tijd tot tijd een zogenaamde regeneratie op waarbij de uitlaat zo'n 500 à 600 °C kan krijgen, plastic zou dus niet alleen smelten maar mogelijks ook ontbranden met alle gevolgen vandien, dus anders proberen te monteren zodat het sierstukje toch minstens 1 cm van de plastiek verwijderd zit of een klein stukje plastiek uitzagen met een wipzaagje... Quote
Specialmade Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Hij is binnen en past perfect. Timo0103, Ziet er idd fantastisch uit. Ga ook maar eens kijken om deze te bestellen. Dank voor het plaatsen van de foto. Grtz. Specialmade Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Mag zeker niet tegen de plastic van de achterbumper zitten, onze diesels zijn voorzien van dieselpartikelfilter en om die te 'kuisen' treed er van tijd tot tijd een zogenaamde regeneratie op waarbij de uitlaat zo'n 500 à 600 °C kan krijgen, plastic zou dus niet alleen smelten maar mogelijks ook ontbranden met alle gevolgen vandien, dus anders proberen te monteren zodat het sierstukje toch minstens 1 cm van de plastiek verwijderd zit of een klein stukje plastiek uitzagen met een wipzaagje... Het achterpijpje van de einddemper wordt geen 600 graden hoor. Quote
Azzaro Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 600°C misschien wel niet, maar ik heb weet van diesels met DPF waar in de werkplaats een geforceerde regeneratie werd uitgevoerd en waar de nietsvermoedende mekanieker de rookafzuigingsbuis had op het uitlaateinde had aangesloten met als gevolg dat de rubber afzuigbuis begon te smelten en te smeulen, na enkele van deze bijna- brand- gevallen is de methode van geforceerde regeneratie dan softwarematig aangepast geworden zodat men moet op testrit gaan om deze uit te voeren... Om maar te zeggen warm komt het sierstuk heus wel... Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 600°C misschien wel niet, maar ik heb weet van diesels met DPF waar in de werkplaats een geforceerde regeneratie werd uitgevoerd en waar de nietsvermoedende mekanieker de rookafzuigingsbuis had op het uitlaateinde had aangesloten met als gevolg dat de rubber afzuigbuis begon te smelten en te smeulen, na enkele van deze bijna- brand- gevallen is de methode van geforceerde regeneratie dan softwarematig aangepast geworden zodat men moet op testrit gaan om deze uit te voeren... Om maar te zeggen warm komt het sierstuk heus wel... Beetje bijbuigen kan ook, dan is het helemaal perfect. Morgen effe doen. Quote
Smart Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 600°C misschien wel niet, maar ik heb weet van diesels met DPF waar in de werkplaats een geforceerde regeneratie werd uitgevoerd en waar de nietsvermoedende mekanieker de rookafzuigingsbuis had op het uitlaateinde had aangesloten met als gevolg dat de rubber afzuigbuis begon te smelten en te smeulen, na enkele van deze bijna- brand- gevallen is de methode van geforceerde regeneratie dan softwarematig aangepast geworden zodat men moet op testrit gaan om deze uit te voeren... Om maar te zeggen warm komt het sierstuk heus wel... Vertaling volgt later..... Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 4 Mei, 2012 Geplaatst 4 Mei, 2012 Vertaling volgt later..... Beetje zuid afrikaans lijkt het zo, :D :D We maken er uit op dat ie warm wordt. Bij mij zit het eindstukje netjes 1 cm van de Bumpert. Quote
Sprtage Geplaatst 6 Mei, 2012 Geplaatst 6 Mei, 2012 Ik laat deze week er een maat werk uitlaat ondermaken met de behoud van de orginele eind demper. Super mooi gezicht dat is een aanrader. Ik hou jullie op de hoogte... Wordt net als op het plaatje wordt zeer prof. gemaakt. Quote
mika kjelld Geplaatst 6 Mei, 2012 Geplaatst 6 Mei, 2012 Ik laat deze week er een maat werk uitlaat ondermaken met de behoud van de orginele eind demper. Super mooi gezicht dat is een aanrader. Ik hou jullie op de hoogte... Wordt net als op het plaatje wordt zeer prof. gemaakt. ben inderdaad benieuwd hoe dat staat maar maken ze dan de uitlaten onder de bumper door of krijg je ook die inkepingen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.