Presiozo Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Gaat er inderdaad niet om wat een dealer wel of niet zou zeggen maar volgens mij is dit gewoon zoals het is...ik zal wel ff langs gaan als ik tijd over heb. Quote
J-J Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Vandaag ook ff gekeken en bij mij zit het muurvast, geen beweging in te krijgen. Quote
Presiozo Geplaatst 25 April, 2012 Geplaatst 25 April, 2012 Vandaag ook ff gekeken en bij mij zit het muurvast, geen beweging in te krijgen. Ik begin nu toch te twijfelen...die meeting is toch handig dan zal ik het laten zien. Quote
mcbeef Geplaatst 5 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2012 De speling is verholpen, middenconsole zit nu weer muurvast. Ook is na mijn uitting van onvrede over de wax-oil laag, de laag opnieuw aangebracht. De auto zag er van buiten én binnen weer als nieuw uit, zelfs de banden glimmen weer. Petje af voor Autoplaza Alkmaar! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.