mcbeef Posted April 15, 2012 Posted April 15, 2012 Dag mede Rio rijders, Afgelopen week ontdekte ik dat er veel zijwaartse beweging mogelijk is in de middenconsole. Het gaat om het stuk kunststof waar je versnellingspook en handrem doorheen gaan. Is dit normaal en hoort dit? of is er ergens iets niet goed gemonteerd? ps, dit is niet mijn Kia hoor ik woon ook wat minder ruraal. Quote
blackviper Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 Ja bij mij gaat hij ook wat heen en weer Als je het maar hard genoeg beweegt.. t kan gewoon los he dus opzich niet heel vreemd. Quote
Simon Rio Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 ook even geprobeerd, maar bij mij zo vast als een huis. Toch echt iets mis hoor, gelukkig 7 jaar garantie.. Quote
blackviper Posted April 16, 2012 Posted April 16, 2012 Bij mij zit hij niet compleet los maar er zit wel klein beetje beweging in. of het kunstof buigt gewoon. Quote
mcbeef Posted April 16, 2012 Author Posted April 16, 2012 hmm, toch maar even mee naar de dealert.. bedankt voor jullie reacties! Quote
christian-h Posted April 17, 2012 Posted April 17, 2012 Ik denk dat mcbeef ook niet bedoelt dat de middenconsole niet vast zit, maar dat je deze een beetje heen en weer kan bewegen wanneer je er tegen duwt van de zijkanten. Dit is bij mij ook het geval en mijn inziens gewoon buiging van de kunststof? Quote
mcbeef Posted April 17, 2012 Author Posted April 17, 2012 lol, geeft alleen niet echt een premium gevoel.. ik ga weleens naar de dealer om eens in een showmodel te zitten het is op een forum toch lastig uitleggen hoeveel speling er in zit. Een beetje verwacht je wel, maar volgens mij is dit teveel, ik wordt er bijna zeeziek van.buwaaaaa Quote
Cehen Posted April 18, 2012 Posted April 18, 2012 lol, geeft alleen niet echt een premium gevoel.. ik ga weleens naar de dealer om eens in een showmodel te zitten het is op een forum toch lastig uitleggen hoeveel speling er in zit. Een beetje verwacht je wel, maar volgens mij is dit teveel, ik wordt er bijna zeeziek van.buwaaaaa Heb het getest: bij mijn Rio niets aan de hand. Zit geen beweging in. Quote
christian-h Posted April 19, 2012 Posted April 19, 2012 Rest nog wel steeds de vraag of het bij meerdere mensen zo is dat er beweging zit in de middenconsole. M.a.w. of je het middenconsole een beetje heen en weer kan bewegen?? Quote
Brambeer Posted April 19, 2012 Posted April 19, 2012 Bij mij zit het gewoon goed vast. Ik kan de middenconsole niet heen en weer bewegen. Quote
Martin1977 Posted April 19, 2012 Posted April 19, 2012 Ook bij onze Rio zit er geen speling in muurvast dus. Quote
mcbeef Posted April 19, 2012 Author Posted April 19, 2012 Bedankt Martin! Ik ben nog niet bij de deal geweest, maar als het daar ook niet zo is als bij mijn Rio dan moet er even naar gekeken worden Quote
christian-h Posted April 19, 2012 Posted April 19, 2012 Volgende week toch voor wat meer zaken naar de dealer, dan kan ik dit ook mooi aangeven. Lijkt me dan toch niet echt helemaal zoals het hoort... Quote
Presiozo Posted April 20, 2012 Posted April 20, 2012 Bij mij zit er ook speling in, behoorlijk wat zelfs. Muurvast daar kan ik me absoluut niet in vinden in mijn rio maar ik ga er vanuit dat dit zo hoort en niet anders is. het is bij mji trouwens niet het meebuigen van plastic, het console lijkt alleen aan de voor en achterkant vastgemaakt Quote
Presiozo Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 Ben benieuwd wat jou dealer gaat zeggen. ik kan die van mij al raden: had je een BMW moeten kopen... Quote
listige Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 Ben benieuwd wat jou dealer gaat zeggen. ik kan die van mij al raden: had je een BMW moeten kopen... Fijne Dealer Quote
Presiozo Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 Fijne Dealer Ja, prima dealer zelfs alleen denk ik zelf dat de meeste wel zoiets gaan zeggen. Ze zullen het alleen anders verwoorden. Of ze kunnen er niks aan doen. Dat console zit daar gewoon niet vast en dat zal niet veranderen vrees ik. Quote
mcbeef Posted April 22, 2012 Author Posted April 22, 2012 Ik laat het weten als ik er kom, heb geen haast, hij zit namelijk niet bij mij om de hoek. Quote
Remko .me Posted April 22, 2012 Posted April 22, 2012 als mijn dealder dat zegt dan is dat de laatste keer dat ik bij die dealer op bezoek ben geweest Quote
listige Posted April 22, 2012 Posted April 22, 2012 als mijn dealder dat zegt dan is dat de laatste keer dat ik bij die dealer op bezoek ben geweest Idem hier Quote
bigmac Posted April 22, 2012 Posted April 22, 2012 Er wordt hier op gespeculeerd op wat een dealer wel zou kunnen antwoorden en wat voor negatieve reacties dat weer uitlokt.. . Wacht gewoon even af. Als ik de dealer zou zijn, zou ik kijken waar de schroefjes zitten en die vastdraaien. Quote
Recommended Posts