Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Dag mede Rio rijders,

Afgelopen week ontdekte ik dat er veel zijwaartse beweging mogelijk is in de middenconsole.

ji9VuxwWZ9sVM.jpg

Het gaat om het stuk kunststof waar je versnellingspook en handrem doorheen gaan.

Is dit normaal en hoort dit? of is er ergens iets niet goed gemonteerd?

ps, dit is niet mijn Kia hoor ;) ik woon ook wat minder ruraal.

Posted

hmm, toch maar even mee naar de dealert.. bedankt voor jullie reacties!

Posted

Ik denk dat mcbeef ook niet bedoelt dat de middenconsole niet vast zit, maar dat je deze een beetje heen en weer kan bewegen wanneer je er tegen duwt van de zijkanten. Dit is bij mij ook het geval en mijn inziens gewoon buiging van de kunststof?

Posted

Wat buigt dat breekt niet!

Posted

lol, geeft alleen niet echt een premium gevoel.. ik ga weleens naar de dealer om eens in een showmodel te zitten

het is op een forum toch lastig uitleggen hoeveel speling er in zit.

Een beetje verwacht je wel, maar volgens mij is dit teveel, ik wordt er bijna zeeziek van.buwaaaaa :boat::oops:

Posted

lol, geeft alleen niet echt een premium gevoel.. ik ga weleens naar de dealer om eens in een showmodel te zitten

het is op een forum toch lastig uitleggen hoeveel speling er in zit.

Een beetje verwacht je wel, maar volgens mij is dit teveel, ik wordt er bijna zeeziek van.buwaaaaa :boat::oops:

Heb het getest: bij mijn Rio niets aan de hand. Zit geen beweging in.
Posted

Knappe foto overigens!!!

BaBaCC

Posted

Rest nog wel steeds de vraag of het bij meerdere mensen zo is dat er beweging zit in de middenconsole. M.a.w. of je het middenconsole een beetje heen en weer kan bewegen??

Posted

Bedankt Martin!

Ik ben nog niet bij de deal geweest, maar als het daar ook niet zo is als bij mijn Rio dan moet er even naar gekeken worden

Posted

Volgende week toch voor wat meer zaken naar de dealer, dan kan ik dit ook mooi aangeven. Lijkt me dan toch niet echt helemaal zoals het hoort...

Posted

Bij mij zit er ook speling in, behoorlijk wat zelfs.

Muurvast daar kan ik me absoluut niet in vinden in mijn rio maar ik ga er vanuit dat dit zo hoort en niet anders is.

het is bij mji trouwens niet het meebuigen van plastic, het console lijkt alleen aan de voor en achterkant vastgemaakt

Posted

Ben benieuwd wat jou dealer gaat zeggen. ik kan die van mij al raden: had je een BMW moeten kopen...

Fijne Dealer

:fuk2:

Posted

Fijne Dealer

:fuk2:

Ja, prima dealer zelfs alleen denk ik zelf dat de meeste wel zoiets gaan zeggen. Ze zullen het alleen anders verwoorden. Of ze kunnen er niks aan doen.

Dat console zit daar gewoon niet vast en dat zal niet veranderen vrees ik.

Posted

Ik laat het weten als ik er kom, heb geen haast, hij zit namelijk niet bij mij om de hoek.

Posted

als mijn dealder dat zegt dan is dat de laatste keer dat ik bij die dealer op bezoek ben geweest

Idem hier

:2guns:

Posted

Er wordt hier op gespeculeerd op wat een dealer wel zou kunnen antwoorden en wat voor negatieve reacties dat weer uitlokt.. . Wacht gewoon even af.

Als ik de dealer zou zijn, zou ik kijken waar de schroefjes zitten en die vastdraaien.