Greensoft Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 Ik weet niet of er meer Kia rijders er last van hebben, maar ik had het wel. De beschermingsfolie bij de achterdeuren heeft de garage bij mij verwijderd. Dit stoorde mij zo, omdat er vuil en rotzooi onder kwam te zitten. Zwarte randjes. Ook krulde de folie op, wat een raar gezicht geeft. Omdat ik een witte Kia Rio heb val dit helemaal op. Daarom heb ik het laten verwijderen. Tevens krijg je na verloop kleursverschil. De garage heef mij de garantie gegeven als wanneer ik van gedachte veranderde om deze folie weer terug te plaatsen dit gratis weer te laten doen. Quote
Presiozo Geplaatst 18 April, 2012 Geplaatst 18 April, 2012 (aangepast) haha, zie zou er wel op moeten zitten ook bij jou! ik zag het ook pas toen hij thuis stond en ik dacht dat er iets niet helemaal goed zat bij die auto. rechts achter, is tegen opvliegende steentjes op de plek waar ze het meest je auto raken. bij je rechter achterwiel. ondertussen ff op een foto bij je gekeken maar ik kan het zo ook niet zien zitten bij jou...valt bijna niet op hoor. bij de meeting kan je zien wat ik bedoel ( mocht het er toch niet opzitten bij jou ) 18 April, 2012 aangepast door Presiozo Quote
patrickceed Geplaatst 20 April, 2012 Geplaatst 20 April, 2012 ah ik heb ze wel, vroeg me al af waar ze voor waren. Quote
Specialmade Geplaatst 20 April, 2012 Geplaatst 20 April, 2012 haha, zie zou er wel op moeten zitten ook bij jou! ik zag het ook pas toen hij thuis stond en ik dacht dat er iets niet helemaal goed zat bij die auto. rechts achter, is tegen opvliegende steentjes op de plek waar ze het meest je auto raken. bij je rechter achterwiel. ondertussen ff op een foto bij je gekeken maar ik kan het zo ook niet zien zitten bij jou...valt bijna niet op hoor. bij de meeting kan je zien wat ik bedoel ( mocht het er toch niet opzitten bij jou ) Een setje (voor) spatlappen voorkomt schade door deze opspattende steentjes. Voor opvliegende steentjes zijn andere maatregelen nodig. Grtz. Specialmade Quote
Presiozo Geplaatst 21 April, 2012 Geplaatst 21 April, 2012 Een setje (voor) spatlappen voorkomt schade door deze opspattende steentjes. Voor opvliegende steentjes zijn andere maatregelen nodig. Grtz. Specialmade hahah ja, ik heb nog geen spatlappen voor dus dan gaan we dat maar eens regelen deze stickers zijn juist voor die opvliegende ( komt door het accent, ik heb het altijd over opvliegende ipv opspattende ) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.