Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Vandaag onze Rio opgehaald !

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Klopt, nouja door de straat gereden.. Heb even achter de Rio geparkeerd gestaan om die foto te maken met mijn telefoon maar die is dus waardeloos.

Stonden dus wel even 2 Rio's achter elkaar, maar wel twee totaal verschillende auto's!

Maar goed, daarna gekeerd in 1 van de vakken aan de andere kant van de straat en weer vertrokken. Vind de kleur in het echt mooier dan zo op foto trouwens!

Groet,

Peter

Geplaatst

Haha grappig man, Niks van gemerkt.

Zit net nog tegen mijn schoonouders te vertellen dat ik sinds onze aankoop nog geen andere Rio ben tegengekomen.

De kleur is in het echt ook mooier. Maar de tweede foto heb ik gemaakt dmv de HDR functie op de telefoon,.. vertekend een beetje zo te zien :)

Geplaatst

Volgende keer als ik langs rij zal ik wel even flink op de toeter dauwen :mrgreen: Tenminste.. als ie er dan staat..

En zorgen dat ik een betere camera bij heb voor een mooiere foto :wink:

Geplaatst

ik heb hem niet gezien op de toeter dag

dus beter maar aankloppen dan

haha, toeter ? ben je langs de inbouwdag geweest anders dan hoort hij het nog niet :P

Uhm, heren... wie zegt dat ik het hier over die schorre kip van de Kia heb? :mrgreen: Heb in de kast ook een luchthoorn liggen hoor, zo'n gashoorn... Als ie die niet hoort....

DAT noem ik dan nog een toeter... ;)

Geplaatst

haha oke :) ik heb er ook nog 1 liggen, zo'n dukes of hazzard ding :) maakt echt een lawaai..

maarje weet het he niet te lang toeteren (kost 340 euries) :mad: :mad:

we hebben op de toeterdag ook voor een vermogen weg getoeterd :innocent: :innocent:

Geplaatst

maarje weet het he niet te lang toeteren (kost 340 euries) :mad: :mad:

we hebben op de toeterdag ook voor een vermogen weg getoeterd :innocent: :innocent:

Haha ja ik zat er ook net aan te denken... voor elke hoorn ( zijn er 6 of 7 ) 1 boete :)

gelukkig zit mijn oude er nog in... zoek nog iemand die heel handig is en die dukes toeter kan monteren met een schakelaartje in mijn auto waarmee ik hem aan en uit kan zetten of een andere manier.

Geplaatst

Haha ja ik zat er ook net aan te denken... voor elke hoorn ( zijn er 6 of 7 ) 1 boete :)

gelukkig zit mijn oude er nog in... zoek nog iemand die heel handig is en die dukes toeter kan monteren met een schakelaartje in mijn auto waarmee ik hem aan en uit kan zetten of een andere manier.

ja das voor mij makkenlijk gezegt maar dat is niet zo moeilijk het vergt aleen een beetje handig heid en een beeje gedult

gelukig heb je genoeg ruimte in de rio om iets in te bouwen

Geplaatst

ja das voor mij makkenlijk gezegt maar dat is niet zo moeilijk het vergt aleen een beetje handig heid en een beeje gedult

gelukig heb je genoeg ruimte in de rio om iets in te bouwen

Ja, ik ben niet zo handig met dat soort zaken. ik zou megod niet weten waar ik de stroom vandaan moet halen, dat is al 1. dan komt ook nog dat ik een knopje moet maken links waar je ook je lichten hoger kan zetten. gaat em niet worden ben ik bang. ruimte is er inderdaad wel ja.

Geplaatst

Ja, ik ben niet zo handig met dat soort zaken. ik zou megod niet weten waar ik de stroom vandaan moet halen, dat is al 1. dan komt ook nog dat ik een knopje moet maken links waar je ook je lichten hoger kan zetten. gaat em niet worden ben ik bang. ruimte is er inderdaad wel ja.

nee ik denk niet dat je links een schakelaartje kan plaatsen er is erg weinig ruimte daar achter die blinde schakelaar zie foto post-5758-0-79587000-1336657628_thumb.jp

voor de rest kan je met een extra relay en stroom van je accu af genomen en de aanstuuring van de orginele toeter bedrading een heeeeeeeellll eind

komen maar ik ben monteur dus dt is voor mij makenlijk gezegt

Geplaatst

oke, ja ik zit met de apk keuring en the police ( en ik bedoel niet die gasten die zingen ),. ik kan hem ook gewoon aansluiten op me huidige toeter das niet zo een punt maar om naast mijn huidige nog een toeter aan te brengen dat gaat boven mijn pet :P

Geplaatst

oke, ja ik zit met de apk keuring en the police ( en ik bedoel niet die gasten die zingen ),. ik kan hem ook gewoon aansluiten op me huidige toeter das niet zo een punt maar om naast mijn huidige nog een toeter aan te brengen dat gaat boven mijn pet :P

ik snap het maar ik zou niet een andere grotere toeter op je orginele bedrading zeten maar altijd met een relay de orginele bedrading is

zo dn dat ik bang ben dat dat niet goed gaat komen

mischien moeten we maar een rio toeter ombouw dag in het leven roepen dan kan ik je er bij helpen

en die schakelaar kan je verstopen in je zekering kast bij je linker voet

Geplaatst

wie weet dat die er nog wel eens komt ja! zal 27 mei eens polsen of er animo voor is. dan ben ik wel verplicht om oranje accenten aan te brengen op mijn auto.

Gast Galvatron
Geplaatst

Mooie auto hoor!

Veel plezier met de mooie bolide :wink:

Geplaatst

Ze stond er mooi bij vanmorgen :) toch heeft ze we een klein wasbeurtje nodig.. en wat worden die mooie velgen snel vies zeg..

Ik heb trouwens de dealer gemaild over de ontevredenheid van vele over de kwaliteit van de audio. Ik werd vrij snel teruggebeld door een medewerker en hij had wel wat ideetjes. Een deze dagen ontvang ik een offerte per mail.. ben benieuwd. Bevalt het niet dan wordt het aftermarket.

imag0100ls.jpg

imag0102wc.jpg

Het was vandaag trouwens mooi weer voor mijn andere schoonheid

imag0101c.jpg

Geplaatst

Ze stond er mooi bij vanmorgen :) toch heeft ze we een klein wasbeurtje nodig.. en wat worden die mooie velgen snel vies zeg..

Ik heb trouwens de dealer gemaild over de ontevredenheid van vele over de kwaliteit van de audio. Ik werd vrij snel teruggebeld door een medewerker en hij had wel wat ideetjes. Een deze dagen ontvang ik een offerte per mail.. ben benieuwd. Bevalt het niet dan wordt het aftermarket.

imag0100ls.jpg

imag0102wc.jpg

Het was vandaag trouwens mooi weer voor mijn andere schoonheid

imag0101c.jpg

Bij deze: GESPOT!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...