El-Rio-Grande Geplaatst 6 Mei, 2012 Geplaatst 6 Mei, 2012 Klopt, nouja door de straat gereden.. Heb even achter de Rio geparkeerd gestaan om die foto te maken met mijn telefoon maar die is dus waardeloos. Stonden dus wel even 2 Rio's achter elkaar, maar wel twee totaal verschillende auto's! Maar goed, daarna gekeerd in 1 van de vakken aan de andere kant van de straat en weer vertrokken. Vind de kleur in het echt mooier dan zo op foto trouwens! Groet, Peter Quote
mavi86 Geplaatst 6 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 6 Mei, 2012 Haha grappig man, Niks van gemerkt. Zit net nog tegen mijn schoonouders te vertellen dat ik sinds onze aankoop nog geen andere Rio ben tegengekomen. De kleur is in het echt ook mooier. Maar de tweede foto heb ik gemaakt dmv de HDR functie op de telefoon,.. vertekend een beetje zo te zien Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 6 Mei, 2012 Geplaatst 6 Mei, 2012 Volgende keer als ik langs rij zal ik wel even flink op de toeter dauwen Tenminste.. als ie er dan staat.. En zorgen dat ik een betere camera bij heb voor een mooiere foto Quote
Presiozo Geplaatst 6 Mei, 2012 Geplaatst 6 Mei, 2012 haha, toeter ? ben je langs de inbouwdag geweest anders dan hoort hij het nog niet Quote
xtra40 Geplaatst 6 Mei, 2012 Geplaatst 6 Mei, 2012 ik heb hem niet gezien op de toeter dag dus beter maar aankloppen dan Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 6 Mei, 2012 Geplaatst 6 Mei, 2012 ik heb hem niet gezien op de toeter dag dus beter maar aankloppen dan haha, toeter ? ben je langs de inbouwdag geweest anders dan hoort hij het nog niet Uhm, heren... wie zegt dat ik het hier over die schorre kip van de Kia heb? Heb in de kast ook een luchthoorn liggen hoor, zo'n gashoorn... Als ie die niet hoort.... DAT noem ik dan nog een toeter... Quote
Presiozo Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 haha oke ik heb er ook nog 1 liggen, zo'n dukes of hazzard ding maakt echt een lawaai.. Quote
xtra40 Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 haha oke ik heb er ook nog 1 liggen, zo'n dukes of hazzard ding maakt echt een lawaai.. maarje weet het he niet te lang toeteren (kost 340 euries) :mad: we hebben op de toeterdag ook voor een vermogen weg getoeterd :innocent: Quote
Presiozo Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 maarje weet het he niet te lang toeteren (kost 340 euries) :mad: we hebben op de toeterdag ook voor een vermogen weg getoeterd :innocent: Haha ja ik zat er ook net aan te denken... voor elke hoorn ( zijn er 6 of 7 ) 1 boete gelukkig zit mijn oude er nog in... zoek nog iemand die heel handig is en die dukes toeter kan monteren met een schakelaartje in mijn auto waarmee ik hem aan en uit kan zetten of een andere manier. Quote
xtra40 Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 Haha ja ik zat er ook net aan te denken... voor elke hoorn ( zijn er 6 of 7 ) 1 boete gelukkig zit mijn oude er nog in... zoek nog iemand die heel handig is en die dukes toeter kan monteren met een schakelaartje in mijn auto waarmee ik hem aan en uit kan zetten of een andere manier. ja das voor mij makkenlijk gezegt maar dat is niet zo moeilijk het vergt aleen een beetje handig heid en een beeje gedult gelukig heb je genoeg ruimte in de rio om iets in te bouwen Quote
Presiozo Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 ja das voor mij makkenlijk gezegt maar dat is niet zo moeilijk het vergt aleen een beetje handig heid en een beeje gedult gelukig heb je genoeg ruimte in de rio om iets in te bouwen Ja, ik ben niet zo handig met dat soort zaken. ik zou megod niet weten waar ik de stroom vandaan moet halen, dat is al 1. dan komt ook nog dat ik een knopje moet maken links waar je ook je lichten hoger kan zetten. gaat em niet worden ben ik bang. ruimte is er inderdaad wel ja. Quote
xtra40 Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 Ja, ik ben niet zo handig met dat soort zaken. ik zou megod niet weten waar ik de stroom vandaan moet halen, dat is al 1. dan komt ook nog dat ik een knopje moet maken links waar je ook je lichten hoger kan zetten. gaat em niet worden ben ik bang. ruimte is er inderdaad wel ja. nee ik denk niet dat je links een schakelaartje kan plaatsen er is erg weinig ruimte daar achter die blinde schakelaar zie foto voor de rest kan je met een extra relay en stroom van je accu af genomen en de aanstuuring van de orginele toeter bedrading een heeeeeeeellll eind komen maar ik ben monteur dus dt is voor mij makenlijk gezegt Quote
Presiozo Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 oke, ja ik zit met de apk keuring en the police ( en ik bedoel niet die gasten die zingen ),. ik kan hem ook gewoon aansluiten op me huidige toeter das niet zo een punt maar om naast mijn huidige nog een toeter aan te brengen dat gaat boven mijn pet Quote
xtra40 Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 oke, ja ik zit met de apk keuring en the police ( en ik bedoel niet die gasten die zingen ),. ik kan hem ook gewoon aansluiten op me huidige toeter das niet zo een punt maar om naast mijn huidige nog een toeter aan te brengen dat gaat boven mijn pet ik snap het maar ik zou niet een andere grotere toeter op je orginele bedrading zeten maar altijd met een relay de orginele bedrading is zo dn dat ik bang ben dat dat niet goed gaat komen mischien moeten we maar een rio toeter ombouw dag in het leven roepen dan kan ik je er bij helpen en die schakelaar kan je verstopen in je zekering kast bij je linker voet Quote
Presiozo Geplaatst 10 Mei, 2012 Geplaatst 10 Mei, 2012 wie weet dat die er nog wel eens komt ja! zal 27 mei eens polsen of er animo voor is. dan ben ik wel verplicht om oranje accenten aan te brengen op mijn auto. Quote
mavi86 Geplaatst 13 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 Mei, 2012 Foto van de dag.. zoek de rio Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 13 Mei, 2012 Geplaatst 13 Mei, 2012 Nou... Ik zou toch denken daar rechts naast die lantarenpaal.... alhoewel..... Nee, ik kan de Rio toch echt niet vinden hoor...... Quote
Byllie1 Geplaatst 16 Mei, 2012 Geplaatst 16 Mei, 2012 mooi hoor ik ben er ook nog steeds blij mee Quote
Gast Galvatron Geplaatst 16 Mei, 2012 Geplaatst 16 Mei, 2012 Mooie auto hoor! Veel plezier met de mooie bolide Quote
mavi86 Geplaatst 17 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 Mei, 2012 Ze stond er mooi bij vanmorgen toch heeft ze we een klein wasbeurtje nodig.. en wat worden die mooie velgen snel vies zeg.. Ik heb trouwens de dealer gemaild over de ontevredenheid van vele over de kwaliteit van de audio. Ik werd vrij snel teruggebeld door een medewerker en hij had wel wat ideetjes. Een deze dagen ontvang ik een offerte per mail.. ben benieuwd. Bevalt het niet dan wordt het aftermarket. Het was vandaag trouwens mooi weer voor mijn andere schoonheid Quote
Byllie1 Geplaatst 17 Mei, 2012 Geplaatst 17 Mei, 2012 nou ik ben ook benieuwd over die audio!! en mooie bike ook hoor. Quote
mavi86 Geplaatst 17 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 Mei, 2012 natuurlijk deel ik dat met jullie Quote
blackviper Geplaatst 17 Mei, 2012 Geplaatst 17 Mei, 2012 Ze stond er mooi bij vanmorgen toch heeft ze we een klein wasbeurtje nodig.. en wat worden die mooie velgen snel vies zeg.. Ik heb trouwens de dealer gemaild over de ontevredenheid van vele over de kwaliteit van de audio. Ik werd vrij snel teruggebeld door een medewerker en hij had wel wat ideetjes. Een deze dagen ontvang ik een offerte per mail.. ben benieuwd. Bevalt het niet dan wordt het aftermarket. Het was vandaag trouwens mooi weer voor mijn andere schoonheid Bij deze: GESPOT! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.