Rob Jansen Posted May 5, 2012 Posted May 5, 2012 Hallo allemaal: Ik ben Rob Jansen en kom uit Utrecht, waar ik werk als taxichauffeur. Ik rij 95% met een Mercedes Sprinter rolstoelbus, de overige 5% met een MB E-Klasse/VW Caddy Lang. Komende 10-5-2012 krijg ik m,n vierde KIA afgeleverd en ruil dan m,n Toyota IQ CVT in. Tja, als ik het op een rijtje zet, ben ik alweer aan m,n vierde KIA toe die ik prive rijd en niet als taxi. In 2006 heb ik m,n eerste KIA CERATO 1.6 splinternieuw aangeschaft, en daar een jaar mee gereden tot deze op 30000km stond. Door omstandigheden moest ik kleiner gaan rijden en na dit jaar ruilde ik de CERATO in op een PICANTO. Deze was 1 jaar jong met 12000km op de klok, in luxe uitvoering. Ik kreeg zelfs geld toe bij inruil van de CERATO op de PICANTO, dus niet verkeerd. Uiteindelijk beviel de PICANTO van 2006 zo goed, dat ik na 10 maanden in 2007, zelfs al weer een splinternieuwe kocht. Deze was erg sportief uitgevoerd en ik zal wel eens proberen om een foto te plaatsen. Ook deze heb ik een tijdje gereden waarna er een Mitsubishi Colt kwam en uiteindelijk de Toyota IQ automaat. Op de CERATO na, heb ik dus zo,n 5 jaar "klein" gereden, en nu is het tijd voor iets groters. Omdat we in een crisis zitten, wat men zegt, doe ik het meteen maar goed en zo sponsor ik de fiscus met accijns/wb de komende tijd. IPV downsizen in deze tijd, ga ik maar eens upgraden, je hebt rare mensen, toch? A.s 10-5 haal ik de KIA MAGENTIS 2.7/V6 op bij de dealer. Dat word de betreffende auto in kwestie, met 62000km op de klok en van 2006. Full options is de Magentis, het enige wat er aan ontbreekt, is een schuif/kanteldak. Ik heb het idee, dat de 2.7/V6 alleen met automaat geleverd werd, klopt dat? Leuke anekdote is, dat ik in 2007 onze toen net nieuwe Burgemeester in Utrecht, een rondrit van twee uur heb gegeven in ook een KIA MAGENTIS. Zonder problemen of ook maar iets te hoeven tekenen/betalen, kreeg ik een hagelnieuwe MAGENTIS mee. Tja, aangezien ik goed overweg kon met de toenmalige bedrijfsleider bij KIA Utrecht, was dit makkelijk. Jullie zien dat het erg laat is, of juist heel vroeg, als ik dit tik. Klopt, mijn werk word erg vaak laat in de nacht of vroeg in de ochtend, zo je wilt. Groeten van Rob. Quote
xtra40 Posted May 5, 2012 Posted May 5, 2012 Wow wat een verhaal hahahaha Rob welkom hier op het forum Veel plesier van je aanschaf en vele veilige kilometeres toegewent Nu denken ze straks dat jij de burgermeester bent zo luxe. Als je straks rijd Quote
Presiozo Posted May 5, 2012 Posted May 5, 2012 Dat zal wel lekker rijden een 2.7 v6 veel plezier ermee! Quote
Specialmade Posted May 5, 2012 Posted May 5, 2012 @Rob, Fijne auto zo'n Magentis. Rijdt erg fijn. Ziet ze helaas niet veel meer. Heel veel succes en veel veilige kilometers. Grtz. Specialmade Quote
Rob Jansen Posted May 6, 2012 Author Posted May 6, 2012 IEDEREEN BEDANKT VOOR HET WELKOM, GA PROBEREN TE GENIETEN VAN DE 6 CILINDER. HOOP DAT JULLIE HET OOK DOEN MET JULLIE EIGEN KIA, MAAR DAT ZAL WEL LUKKEN. Quote
Recommended Posts