Jump to content

van Mazda 3 naar Rio

Recommended Posts

Ik heb een Kia Rio 1.2 Plus Pack Wendy Brown incl Phantom wielen en een middenarmsteun gekocht.

Wilde eigenlijk voor een zwarte gaan maar de dealer wist niet zeker of deze voor 1 juli geleverd kon worden (BPM aanpassingen) én omdat ik nu met schade rijd aan mijn Mazda 3 en daar niet zo lang mee door wil rijden heb ik gekozen voor de op voorraad zijnde Wendy Brown. Auto wordt begin juni geleverd.

Weet iemand of de middenarmsteun (losse accessoire dus niet in Pack) ook verstelbaar is ?

Mijn vrouw heeft al een tijdje in een Kia Cerato (2.0 automaat sedan) gereden dus ik heb al wat Kia ervaring, zelf heb ik hiervoor 3 Mazda's gereden en nu dus ook over naar de Kia.

• 4 weeks later...

@Sanook,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Mooie auto met een aparte kleur. Deze kleur zie je niet zo veel

en is eigenlijk wel een beetje exclusief.

Heel veel veilige kilometers en veel plezier met je bolide.

Grtz.

Specialmade

Inderdaad wel een aparte kleur, op deze foto komt ie er wat licht uit doordat de zon er direct op schijnt maar zonder direct zonlicht ziet ie er iets donkerder uit en dat vind ik heel mooi. Zoals ik al eerder zei wilde ik eigenlijk voor een zwarte gaan maar ik denk dat ik met deze kleur toch ook wel zeer tevreden ben, ziet er inderdaad wat exclusiever uit dan 'gewoon' zwart :online2long: