Ga naar inhoud

TESTDRIVE KIA CEE'D 2012


bigwade

Aanbevolen Berichten

Ook ik werd gisteren verblijdt met een mooie prent (lees: boete) voor een kleine verkeersovertreding ná mijn optreden

in de nieuwe Kia Cee'd. Rondom Utrecht heb ik zowaar, ná correctie, 84 km/u gereden, waar 80 mocht, en mocht zowaar

€ 29,00 aftikken! Je merkt toch dat als je met bigwade een tochtje hebt gemaakt, je in een bepaalde schwung bent geraakt

waar je niet meer uit komt.

Zonde geld.....ga toch boeven vangen denk je dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Leuk verslag... Cee'd rijdt écht goed he !

Heb er de Qashqai voor laten staan hehehe ;)

En dat komt na 5 maanden weer eens buurten.........

Lastig hè, kinderen.......

Geniet er maar van..

Gaat snel zat

Dochter is vandaag geslaagd voor het eindexamen Gymnasium..

grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bob bedankt voor het compliment.

Inderdaad heb je gelijk dat de instapprijs prima is, comfortpack heb je ook nog rond de 20000 en dan gaan de prijzen omhoog maar dan krijg je wel wat voor je geld aan optie's.

De auto wordt in Europa ontwikkeld en gemaakt en daar gaat het rijgedrag heen maar de prijzen ook.

Dan hou je de 7 jaar garantie over als plus punt.

ik hen voor de fun de door mij aangeschafte ceed comfort pakket eens naast golf 1.4 122 pk gelegd en vergelijkbare opties toegevoegd is een golf zomaar 26kE en de ceed 20kE nog steeds een groot verschil hoor. Voor andere merken kom je op zon 22-24kE

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Warmentuuter

ik hen voor de fun de door mij aangeschafte ceed comfort pakket eens naast golf 1.4 122 pk gelegd en vergelijkbare opties toegevoegd is een golf zomaar 26kE en de ceed 20kE nog steeds een groot verschil hoor. Voor andere merken kom je op zon 22-24kE

Als je een Cee'd met comfort of een pluspakket hebt dan een leuke auto met vele optie's.

Die ook nog een super rijdt.

In jou geval scheelt het 6000 euro.

Kan je een hoop leuke dingen voor doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Gast Warmentuuter

Vandaag ceed 1.6 gdi comfort pakket gehaald. Wat rijdt dit goed zeg waanzinnig! Op het werk hebben we toyota auris en vw golf maar die kunnen hier niet aan tippen qua comfort, buiten het feit om dat ze veel en veel duurder zijn!

Veel plezier met de nieuwe Cee'd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Afgelopen zaterdag heb ik met de cee'd gereden. Damm wat een fijne auto. Loopt heel fijn, stuurt fijn, lekkere motor, mooie looks. prijs is alleen te hoog voor mij kunnen maar toch zou ik mijn rio ruilen voor een cee'd. Wie weet over een jaar of 5 hehe.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...