bigwade Geplaatst 31 Mei, 2012 Geplaatst 31 Mei, 2012 En hier Wax Oil, Wax Oyl, Waxoyl, DOEN OF LATEN Quote
Smart Geplaatst 31 Mei, 2012 Geplaatst 31 Mei, 2012 Was het inmiddels tegengekomen....tnx guys! Quote
Presiozo Geplaatst 2 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Juni, 2012 Het antw op mijn vraag of ze weten of het op mijn auto zit en hoe ik het eventueel kan checken: Aangegeven dat er geen sticker is en dat de auto duidelijk afwijkt van van andere zwarte auto's met de lak en glans. dat ik daarom twijfel of er wel waxoil op zit. Ik zou zeggen: kom een keertje langs als onze poetser er is. We kunnen er een stikker in plakken. Dat wordt wel eens vergeten ja. Op je factuur staat of het er op zit / op moet zitten. Ook voor de verzekering bij evt. schade van belang. Mocht het niet juist zijn zullen we de auto opnieuw doen. Dat is de garantie. Quote
mcbeef Geplaatst 2 Juni, 2012 Geplaatst 2 Juni, 2012 Bij mij is de auto opnieuw gedaan, Alleen lees ik dat wax-oil een week moet inwerken... :S Quote
Presiozo Geplaatst 3 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Juni, 2012 oke, en week ? en bedoel je daarmee een week niet wassen of een week bij de dealer laten staan of ? ze zullen als ze constateren dat het er niet op zit wel zeggen dan doen we hem alsnog in de waxoil. maarja dat hoeft voor mij niet. en 200 euro terug geven dat zullen ze ook niet doen. Daarnaast heb ik er zelf al met wax op gezeten dus daar zullen ze ook wel wat over zeggen dan. Quote
mcbeef Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 ik denk een week niet blootstellen aan alles dat de waxlaag kan beschadigen, licht, regen etc. Quote
xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 ik denk een week niet blootstellen aan alles dat de waxlaag kan beschadigen, licht, regen etc. nee je mag hem alleen een week niet wassen en poetsen verder mag je alles er mee doen wat je wilt dus ook door de regen rijden das geen probleem ik vind de naam ook nog steeds een misterie het is geen wax en het is geen oil maar een sealer meer niet snap ook niet dat het zo duur moet zijn ik doe mijn eigen wagens 1x per jaar opnieuw behandelen met waxoil en voor de rest van het jaar doe ik gewoon de wagen lekker goed wassen en hup een lekkere laag wax er op van tijd tot tijd en als die dan vies is hoef ik hem alleen maar af te spuiten en het vuil vliegt er af Quote
Presiozo Geplaatst 6 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2012 Zo, bij de dealer geweest. Het poetsbedrijf wat daar de auto's doet was er dus ook ( ZZP-er ). Even naar mijn auto gekeken en het ging er eerst over dat ik hem goed moet wassen en niet zomaar afspuiten met water( ik was hem netjes met goede shampoo van monello ). Daarna ging het nog over de vliegjes die op me motorkap en bumper zaten ( ja 600KM rijden, sorry ik kan niet hele dagen mijn auto poetsen ) Hij kon niet echt aangeven of er nou wel of geen waxoil op zat, hij vertelde wel dat hij glad was dus maw het zit erop. Maar dat kwam door de wax die ik er zelf op heb gedaan 2 weken terug. Dat is natuurlijk vloeken in de waxoil kerk want dat was absoluut niet de bedoeling. Als service wilde hij mijn auto nog wel doen maar ik kreeg het idee dat hij er niet zo heel veel zin in had en dacht dat ik mijn auto nog nooit had gewassen dus de afspraak heb ik dan ook niet gemaakt. Ik was hem wel zelf ipv die waxoil erop. kwam er dus op neer dat ik hem niet goed heb onderhouden ( was hem bijna iedere week ) en dat ik hem niet goed was ( ik heb voor 120 euro aan spullen gekocht om hem te wassen ) volgens de poetser trouwens, was valma prima shampoo en net zo goed als de dure merken. ik heb zelf ook weinig zin om daar allemaal moeilijk te gaan lopen doen over die waxoil. Quote
Derrek Geplaatst 6 Juni, 2012 Geplaatst 6 Juni, 2012 ik heb zelf ook weinig zin om daar allemaal moeilijk te gaan lopen doen over die waxoil. Groot gelijk. Je kunt je energie en ergernis beter aan iets anders besteden dan aan deze flauwekul. Quote
Smart Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 Zonde om niet even door te zetten, tenslotte heb je genoeg muntjes betaald voor die Waxoyl. De dealer lacht zich kapot. Quote
Presiozo Geplaatst 8 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2012 ik hoef geen waxoil meer...zat er wel aan te denken om iets andrs te doen... want van dat titaan wax ofzo had hij het nog over dat dat op zijn eigen bus zat dat zal allicht minder dan 200 euro zijn... dan magtie dat erop smeren. Quote
Smart Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Ik dacht zelf meer aan geld terugvragen voor iets wat je niet ontvangen hebt! Quote
Derrek Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Ik dacht zelf meer aan geld terugvragen voor iets wat je niet ontvangen hebt! Is het gelukt? Quote
Smart Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Nee, ik niet hoor, maar de heer Presiozo. Ik heb bewust vriendelijk bedankt voor de Waxoyl bij de aankoop van de auto. Quote
Derrek Geplaatst 13 Juni, 2012 Geplaatst 13 Juni, 2012 Nee, ik niet hoor, maar de heer Presiozo. Ik heb bewust vriendelijk bedankt voor de Waxoyl bij de aankoop van de auto. Gelukkig een verstandige consument. Quote
Smart Geplaatst 18 Juni, 2012 Geplaatst 18 Juni, 2012 Vaak zit deze sticker in één van de binnenste voordeurstijlen geplakt. Het is een rood/witte sticker (verkeersbord) met zwarte letters. Zie bijlage! Quote
MrBubbels Geplaatst 6 Augustus, 2012 Geplaatst 6 Augustus, 2012 en anders heb ik nog wel een ongebruikt setje waxoyl liggen voor een zacht prijsje !!!!!!????? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 Augustus, 2012 Geplaatst 6 Augustus, 2012 Hoeveel stickers wil je hebben? Druk je ze zelf? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.