Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Mooi Kia Uvo Satellite Sound System

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tijdens het bekijken van video reviews kwam ik op een amerikaans model een wel erg mooi sound system tegen waarvan ik het jammer vind dat deze niet in Nederland geleverd wordt.

Het mooie van dit systeem vind ik dat het beeldscherm net zo groot is als de standaard radio echter wel in kleur, touch, voice controlled, satelliet radio en voorzien van een achteruit camera (zonder gelijk de hoofdprijs voor de navigatie erbij te betalen lijkt mij).

Op het gebied van audio en het installeren daarvan ben ik een leek dus ik ben benieuwd of er op dit forum al mensen zijn die dit systeem al hebben of kunnen inschatten of het reeel is om dit achteraf in te bouwen. Voor zover ik begrepen heb moet je naast de unit ook nog een infinity sound system gekoppeld hebben.

Maar natuurlijk ben ik ook gewoon benieuwd wat jullie van deze installatie vinden. Als er maar genoeg mensen zijn die interesse hebben krijgt de importeur misschien ook interesse om deze aftermarket (naast bijv. het pioneer alternatief) te zetten.

Hieronder wat info:

vanaf 2 min. 17 zie je het systeem in een kia rio

http://www.youtube.com/watch?v=tM3h-CWKdXo zit in een ander dashboard maar is een uitgebreide demo van het UVO systeem

Geplaatst

"

UVO was developed in cooperation with Microsoft."

Laat maar zitten dan

;)

De pioneers zijn ook windows mobile based. Volgens mij zijn veel van die dingen dat.

Volgens mij is dit een gelijkend soort aan die van de fiat punto.

Geplaatst

De pioneers zijn ook windows mobile based. Volgens mij zijn veel van die dingen dat.

Volgens mij is dit een gelijkend soort aan die van de fiat punto.

Ja, ik heb een Punto met Blue&Me gehad, dat was inderdaad ook Windows-based. Mijn opmerking was ook niet alleen als Microsoft-bashing bedoeld ;) Blue&Me werkte enerzijds heel leuk, anderzijds zaten er hele rare bugs in...
Geplaatst

Ik vind het wel jammer dat ze anno 2012 nog steeds HU's maken zonder kleuren display, deze versie uit Amerika had er bij ons ook in moeten zitten.

Geplaatst

Ik vind het wel jammer dat ze anno 2012 nog steeds HU's maken zonder kleuren display, deze versie uit Amerika had er bij ons ook in moeten zitten.

Ja dat begrijp ik idd ook niet. Ik zeg Terugroep actie :-) !

Geplaatst

niemand nog gevonden waar deze eventueel aftersales te krijgen is?

Ik heb me de blubber gezocht maar kon helaas ook niks vinden. Misschien dat dit in een volgende versie komt, maar daar hebben we helaas niks aan. Als dat zo is zou het een geweldig mooi en uniek gebaar zijn als Kia zelf alle Rio rijders zou benaderen om de upgrade tegen een schappelijk prijsje in te laten bouwen. Lijkt mij een enorme win win situatie voor iedereen. Heren en dames van Kia, dit hoeft natuurlijk niet te wachten tot een volgende versie :-)

Geplaatst

Ik heb me de blubber gezocht maar kon helaas ook niks vinden. Misschien dat dit in een volgende versie komt, maar daar hebben we helaas niks aan. Als dat zo is zou het een geweldig mooi en uniek gebaar zijn als Kia zelf alle Rio rijders zou benaderen om de upgrade tegen een schappelijk prijsje in te laten bouwen. Lijkt mij een enorme win win situatie voor iedereen. Heren en dames van Kia, dit hoeft natuurlijk niet te wachten tot een volgende versie :-)

Misschien je dealer even mailen ;) of anders KIANL. Denk niet dat ze enige actie gaan ondernemen nav je suggestie hier ;)

Geplaatst

Heb net een PM richting onze Supermoderator Alex gestuurd. Hoop dat hij wat kan betekenen.

Ik ben benieuwd ziet er super strak uit dit wil iedereen wel

Geplaatst

Ik vind de fabrieksnavi mooier ho'r....

Eerste ervaringen daarmee zijn echt super, vooral de navigatie met file omleidingen en rijbaan weergave

Geplaatst

Ik heb PM gelezen van Dance, en ik acht de kans erg klein dat dit systeem hier in Nederland of Europa zal komen. Ik kan niets meer doen dan navragen en jullie op de hoogte houden.

Misschien is het handig om een soort handtekeningenlijst te maken met geïnteresseerde mensen. Als men een stuk of 50 heeft - liever meer - kan men iets meer richting KMNL denk ik..

Geplaatst

Ik ben benieuwd ziet er super strak uit dit wil iedereen wel

Ik hoef hem niet ;) Als het echt veel lijkt op die in de punto zit is het een drama met een ipod. Aangezien ik altijd muziek vanaf de ipod luister in de auto, omdat de kwaliteit vele male beter is dan via usb of sdcard. Merk ik nu met de Pioneer ook al. Zelfde muziek geupload op de ipod klinkt beter.

Geplaatst

Ik hoef hem niet ;) Als het echt veel lijkt op die in de punto zit is het een drama met een ipod. Aangezien ik altijd muziek vanaf de ipod luister in de auto, omdat de kwaliteit vele male beter is dan via usb of sdcard. Merk ik nu met de Pioneer ook al. Zelfde muziek geupload op de ipod klinkt beter.

Dat weten we niet en in de VS is deze set ook aan een infinity geluidssysteem gekoppeld, volgens mij niet de minste....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...