Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik had ook op duitsland gegokt, maar Italië speelde veel beter voetbal en probeerde tot aan het einde aan te vallen, en geen geklooi bij de cornervlag om tijd te rekken.

Ik heb genoten!

Geplaatst

die was leuk bedacht door de duitsers, maar ja... nu hebben ze brat-outoftheeurocup-wurst

Geplaatst

Ik hoop op Super Mario ballo-ballo-ballo-Balotelli, een eik-el, maar leuk voetbal!

Ik denk Spanje 1 - 3 Italië

Geplaatst

WAT EEN DOELPUNT !!!!!!!

Spanje 1 - 0 Italië (14e minuut, Silva)

En een geweldige voorzet...

Spanje 2 - 0 Italië (41e minuut, Alba)

Geplaatst

Ze hebben het weer geflikt het Spaans elftal. 4-0 winnen van Italië. Het leek wel een voetbal demonstratie..

Aan alle Spanje aanhangers van harte gefeliciteerd met het behalen van de 2e EK titel.

(Zullen ze in 2014 dit nog eens kunnen herhalen?)

Geplaatst

Ik vond het wel jammer dat italie zo weinig tegenstand kon bieden, had iets spannender verwacht... Spanje had wel verdiend gewonnen! jammergenoeg :D

Mijn korte samenvatting van de wedstrijd... WAT EEN MOOIE DOELPUNTEN!!!

Geplaatst

Mijn vriendin is anders erg blij dat het EK er weer op zit :) volgens mij was zij er al klaar mee toen NL er uit lag...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...