Technische Problemen (Particulieren)
Tips en antwoorden op vragen en handige weetjes; doe er je voordeel mee!
Subforums
Technische Problemen (Professionals)
- 545 posts
Dit forum was ooit actief, het zal nu gebruikt worden als archief.
- krachtverlies en olieverbruik
- Last reply by Shawn,
2,833 topics in this forum
-
- 0 replies
- 1.8k views
Goedeavond,Ik heb vandaag een trekhaak gemonteerd onder mijn KIA Picanto.Ik ben in bezit van een originele kabelset van KIA die bij de trekhaak hoort met originele stekkers.Echter ligt de bedrading niet achter de bumper c.q. kofferbak.De zij kanten bestaan uit gehele delen, moet ik deze dan helemaal verwijderen om erbij te kunnen?Kan mij iemand een tip geven hoe de zij kanten los gaan zonder dat er iets kapot gaat.Ik hoor graag van jullie...met vriendelijke groet Rien More...
Last reply by Administrator, -
- 0 replies
- 1.1k views
Waarvan akte ! More...
- 0 replies
- 1.3k views
Waarvan akte ! More...
- 0 replies
- 1.3k views
Hallo,Ik heb nu 26000 km achter de rug zonder problemen .Nu heb ik al een tijd* *zagende geluiden uit de versnellingsbak.Dit geluid is hoorbaar bij belastende motor en rond de 120 goed hoorbaar.Deze geluiden hoor je ook bij fiat bakken.Dealer zegt kan geen kwaad,is dat ook zo.mvg More...
- 0 replies
- 1.4k views
ik neem aan dat de dealer weet waar hij over praat.........Wij kunnen hier wel hele discussies gaan houden over wel of niet, maar dat is niet de opzet van problemcar.moderator. More...
- 0 replies
- 1.6k views
Hallo.Deze carnival houd in bij het acelereren, dat wil zeggen als optrekt en een beetje door trapt, dan begint hij te bokken.hij gaat dan in de toeren van hoog naar laag.Iemand een idee waar dit door komt.Groeten willem. More...
- 0 replies
- 1.2k views
LOL@ Autobedrijf van Breugel....... Dat wordt idd weer extra werk voor de echte garage's !!!! More...
- 0 replies
- 1.2k views
Ik heb pas ongeveer hetzelfde probleem gehad alleen kon ik hem wel uitlezen maar gaf geen foutcodes. Het is opgelost door de 2 grote stekkers die links langs de cylinderkop zitten schoon te maken. Misschien heb je er wat aan. More...
Last reply by Administrator,