Technische Problemen (Particulieren)
Tips en antwoorden op vragen en handige weetjes; doe er je voordeel mee!
Subforums
Technische Problemen (Professionals)
- 545 berichten
Dit forum was ooit actief, het zal nu gebruikt worden als archief.
- krachtverlies en olieverbruik
- Laatste antwoord door Shawn,
2833 topics in dit forum
-
- 0 antwoorden
- 853 weergaven
Goed dan moet ik mij er dus bij neerleggen. Jammer ik had een vage hoop dat iemend iets meer hierover kon zeggen.Maar dat blijkt dus niet zo.heb ik zelf dus een verkeerde gedachte gang gehad.Oke ik dank jullie alemaal voor jullie info. Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator, -
- 0 antwoorden
- 895 weergaven
boekh506 schreef:Hoezo verklaard dat een hoop. Ik was in de veronderstelling dat een automaat zuiniger wasEen automaatbak is juist duurder in het verbruik, algemeen bekent.Een verbruik van 1:7 / 1:8 ....... Whatever Gr. paul Lees meer...
- 0 antwoorden
- 936 weergaven
Hoezo verklaard dat een hoop. Ik was in de veronderstelling dat een automaat zuiniger was. met de reden dat hij op het juiste momnet opschakeld en weer terug. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Lees meer...
- 0 antwoorden
- 821 weergaven
Dat verklaart idd een hoop. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo weet iemand van deze auto waar zich de merktekens van de distibutie zich bevinden. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 938 weergaven
1:9 is het verbruik op benzine en dan moet ik nog veel km op de autobaan maken.1:7 is het gemiddelde verbruik op de autobaan in het stads verkeer is het 1:6 soms nog hoger.Ik moer wel bij vertellen dat ik een automaat heb, misschien dat het verbruik daarom hoger is. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 912 weergaven
verbruik van mijn mitsubishi 2.0 16v op gas is 1:7, 1:8, afhankelijk van de hoeveelheid snelwegkilometers, we hebben het hier dan over een Space-Gear ( Personenwagenuitvoering van de L400), hoger krijg ik het echt niet. 1:9 voor een Carens lijkt me dan ook een re
- 0 antwoorden
- 944 weergaven
Is een net verbruik voor een auto op lpg.Het is een zware auto en op lpg is het verbruik fors meer.Daar komt nog bij dat het geen super moderne motor is en voila, dan heb je een navenant verbruik.Ach, en aan de pomp is het toch lachen, voor 2 tienen zit tie weer vol. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 867 weergaven
dat realiseer ik mij ook maar toch als hij op benzine 1:9 rijd en op gas gemiddeld 1:7Vint ik het verschil toch wel hoog. Vergelijkbare auto's halen een verbruik op lpg van 1:9 Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Ik heb een kia carens en sinds dat ik hem heb is het brandstof verbruik erg hoog.Weet iemand of dit is af te stellen? Ook het verbruik op LPG is vrij hoog. Op 350 km verbruikt hij 47 ltr LPG.Ik weet niet of dit normaal is, maar ik zou er wel graag een oplossing voor vinden. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 986 weergaven
hoe is het verbruik op benzine ? vergeet niet dat LPG minder energie per Kg heeft dan benzine hier door wordt het verbruik ook hoger om dat je meer LPG nodig hebt dan benzine voor het zelfde vermogen Lees meer...
- 0 antwoorden
- 828 weergaven
en houd rekening met de kou, nu verbruikt iedere auto meer Lees meer...
- 0 antwoorden
- 927 weergaven
Ik sinds een jaar een kia carens. Nu wil het dat de klimaat control raar gaat doen. Als ik net start en de klimaat control staat op automaat dan valt hij opeens gewoon uit en na enige tijd doet hij het weer zonder dat ik iets doe. Als op de off knop druk en daarna weer op auto dan doet hij het ook weer. De dealer heeft een stekker aan de achterkant goed gezet deze zat los. Maar het probleem is er nog steeds. Wie heeft hier een oplossing voor? vervangen van dit deel is mij veel te duur. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Een veel voorkomend probleem bij deze auto's is de 4 standen kachelschakelaar Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,9k weergaven
als je niet weet waar je moet zoeken dan moet je de v4 meting gebruikenzo kan je altijd het probleem vindenin deze situatie bronspanning meten spanning over de aanjager meten als beide 12 volt zijn dan is de aanjager kapot als de bronsanning 12 volt is en de aanjager 0 volt is ga je verder kijkeneerst meet je de spanning over de plus draad (pluspool accu en plus aanjager) meten en over de min draad (minpool en min aanjager)een van deze twee zal 12 volt aan moeten geven (ligt net aan hoe hij geregeld wordt) waar hij geregel wordt is een spanning van 0.5volt toelaatbaar en waar hij aan de accu ligt daar mag je 0.1 normaal vinden.stel hij heeft 12volt op de plus dan ga je de…
- 0 antwoorden
- 819 weergaven
Dit probleem heeft de auto al vanaf nieuw. Dit gebeurt alleen als de auto over een drempel rijdt. De dealer heeft alle rubbers voor en achter al vernieuwd voor garantie. Het probleem bljft bestaan. Vooral achter. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
is dit alleen als je over drempel rijdt of ook op een hobbelige weg zijn de stabilisatorstang rubbers voor en achter al vervangen zijn de draagarmen nog gecontroleerd of hij goed is alle rubbers ingespoten om het soepel te maken en helpt dit Lees meer...
- 0 antwoorden
- 869 weergaven
De stabilisatoren van voor en achter kraken. De dealer heeft er van alles aan geprobeerd. Maar de auto blijft kraken bij het inveren. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 809 weergaven
normaliter is dit een komplete kabel met binnen en buitenkabel vaak kan zelfs de binnenkabel er niet uit omdat daar op het einde een plastic stiftje op gesmolten zit Lees meer...
- 0 antwoorden
- 972 weergaven
maartenbij verder meten blijkt dat over +en- 0.5 volt zakt als de ruiten wisser van boveste punt weer terug gaan* volgens mij beinvloed dit de regelingmaar wat te doen Lees meer...
- 0 antwoorden
- 954 weergaven
lijkt op een massa probleem Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
zit je lamp niet los in de fitting ?? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
kan iemand mij vertellen of bij het vervngen van e kabel van de snelheidsmeter bij een pride de binnenkabel appart vervangen kan worden?of moet die er in zn geheel uithet kleine wigje aan de bakkant is weg dus hij loopt niet goed mee Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Bij het schakelen kan ik de tandwielen van de versnellingsbak wat voelen. Lijkt mij niet goed.* Hij schakelt wel goed, zeker als we rustig schakelen. Wat kan er aan de hand zijn, (versnellingsbak, synchromes of anders) en wat zijn de eventuele kosten?Ronald Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator,