@ Bloem33
Bedankt,
Heel erg duidelijk maakt het mij nog niet. Maar toch denk ik dat we sterker staan als dat we zelf denken. Ik denk dat Kia op dit moment flink aan het bluffen is met 450 euro aan waardecheque's. Ik denk dat we gewoon dit met z'n allen af moeten kaatsen en kia met een beter voorstel moeten laten komen. En anders gezamenlijk de stap zetten naar bijvoorbeeld Kassa. Ik zag dat daar van de week ook een Kia bestuurder is geholpen. En dat diezelfde regeling voor iedereen geldt.