Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Rio-010

Leden
  • Aantal Items

    69
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Rio-010

  1. Heel mooi gelukt! Ziet er erg gelikt uit!
  2. Ok, ik vind het zelf wel veel mooier als het daar zit. Maar zitten die tweeters dan eigenlijk IN de a Lijsten? dat er als het ware gaatjes in zitten voor het geluid? of worden ze er alsnog OP gemonteerd? Bij IN montage denk je dat deze tweeters passen ? http://www.rockfordf...ore.nl/t1-652-s
  3. bedankt xtra40! Trouwens iemand enig idee waar je die nieuwe alijsten kan bestellen en wat deze kosten?
  4. Dat we hier zo lang op hebben moeten wachten. Morgen maar eens een belletje plegen. Aangezien ze mij vandaag zouden bellen en dit niet is gebeurd. 450 euro aan waardebonnen is voor mij totaal niet interessant.
  5. Naar mijn mening hebben we recht op veel meer dan 450 euro. Die was me trouwens vorige week al toegezegd door de klantenservice.
  6. Ja ik ben volgende maand jarig en krijg dan een set winterbanden. Na de winter wil ik gaan voor deze set. Vind ze er superstrak uit zien. Wilde eerst ook zwarte velgen maar vind het zonde dat je dan niet goed kan zien dat je grote velgen hebt.
  7. Voor zover ik weet alleen de 1.2 benzine die hinder ondervind.
  8. Als jou chassisnummer tussen 1 van die series staat betekend het dat je geen VSM hebt
  9. Ok, ook al melding gemaakt bij Kia? Of gaat de dealer dat voor je doen? Als het goed is worden in ieder geval alle mensen die een melding hebben gemaakt bij Kia morgen gebeld.
  10. Bij mij dacht de dealer ook dat er een lampje of schakelaar zou zijn.. Die is er dus niet.. Je zou even je chasisnummer na moeten kijken. Dan weet je zeker of je het wel hebt of niet.
  11. Wel zo interessant http://www.kia.nl/-/media/NL/Add-ons/Downloads/Downloadable%20files/Onderhoudsintervallen-modellen.pdf http://www.kia.nl/-/media/NL/Add-ons/Downloads/Downloadable%20files/Reparatie-Onderhoud-Tarieven.pdf Hier staat precies wat we kunnen verwachten.
  12. Iemand enig idee of ik deze speakers kan inbouwen in de deuren van mijn Rio? Voor de Tweeters wil ik nieuwe A-Stijlen gaan bestellen. http://www.rockfordf...ore.nl/t1-652-s
  13. Moest eerlijk gezegd ook wel even glimlachen om de CWA. Misschien leuk om daar de gemiddelde dealer ook even mee te confronteren. Schiet waarschijnlijk gelijk met zijn handen in het haar haha. Ben echt heel benieuwd waar Kia morgen mee komt.
  14. Hmm iets om mee rekening te houden inderdaad. Hoe ziet dat er eigenlijk uit? Want ik heb inderdaad wel wat reacties van forumleden voorbij zien komen over de Phantom velgen. en Antwoord op je OffTopic. Kun je die gewoon op Hide klikken?
  15. Ben zelf ook opzoek naar nieuwe velgen. Ben deze set aan het overwegen. http://www.online-velgen.nl/velgen/1337-swh-venus/
  16. Rio-010

    KIA Ceed Iphone 5

    Gebruik gewoon je witte kabeltje.. Die werkt bij mijn in de Rio prima. Ik heb er ook nooit een andere kabel bijgekregen.
  17. Viel mij vanmorgen ook op inderdaad. Bij mij vorige auto's wilde ik vooral smorgens met natte ramen ze nog wel eens open en dicht doen. zodat ik weer zicht had.
  18. Thanks Coolman! Net nagekeken en inderdaad ik heb ook geen VSM..
  19. Net nog even KIA gebeld, of mijn fax met contract nog binnen is gekomen. Deze was binnengekomen en bekeken. Kia gaf aan zeer waarschijnlijk morgen alle mensen die zich hebben gemeld te willen gaan bellen.
  20. @RB hmm vreemd, volgens m'n dealer had die er moeten zitten. Ik krijg echt met de dag minder vertrouwen in hun kennis.
  21. KCG weer heel erg bedankt. Ik denk dat vele van ons in spanning afwachten.
  22. Zit er bij jou een schakelaar linksonder met een afbeelding van dat Hill assist? Ik heb die namelijk niet. En volgens de dealer moet die er wel zijn.
  23. Oké duidelijk, Denk je dat zoiets als dit zou passen in een rio? Ik heb zoiets als het dan toch vervangen moet worden. Dan maar gelijk goed. http://www.valkmotive.nl/webshop/claxons/overige-soorten/raging-bull-horn/340
  24. Ik begrijp best dat er afschrijving is. En prima dat Kia deze schat op 3 à 4000 euro. Maar laat het nou net zo zijn dat als ik 5 jaar met mijn auto doe en de totale afschrijving deel door 60 maanden. Ik op een heel ander bedrag uitkom. Kortom totaal onredelijke kosten. Ik zal er dan ook zeker niet mee akkoord gaan.
  25. @ Bloem33 Bedankt, Heel erg duidelijk maakt het mij nog niet. Maar toch denk ik dat we sterker staan als dat we zelf denken. Ik denk dat Kia op dit moment flink aan het bluffen is met 450 euro aan waardecheque's. Ik denk dat we gewoon dit met z'n allen af moeten kaatsen en kia met een beter voorstel moeten laten komen. En anders gezamenlijk de stap zetten naar bijvoorbeeld Kassa. Ik zag dat daar van de week ook een Kia bestuurder is geholpen. En dat diezelfde regeling voor iedereen geldt.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...