Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigmac, plaats dat nou in http://www.kiaclub.n...kerd-en-waarom/ dan hebben we de boel bij elkaar. Verzekeringen zijn sowieso boeie ? Het dient hier op een autoforum om olie/rubbergeur te gaan toch ?
  2. Die kant gaat het wel op.. 1x p/wk met de fiets naar de baas..
  3. Beste tip die ik las, en daar moest ik om lachen, "ik tank voor 50 eu in de week" en dat is het.. Ook een manier..
  4. ik tel als niet Kia rijder niet mee. Maar als het er om hangt of de toeterdag door kan gaan en het gaat om 1-2 m/v geef ik mijzelf als MEEBETALENDE FIAT rijder op om er een totaal kapotmakende, straat blazende, kinderwagenverwoestende toeter in te laten zetten door de vrijwillige montage mannen. btw ik ben gastheer......
  5. w.b. die consumers etc...... bedrijven als een Iesberts Utrecht doen daar gewoon niet aan mee en blijft de goedkoopste. http://tinyurl.com/d25xo7n Heb ooit een MKB tankpas aangevraagd en werd met die pas meewarig aan gekeken bij dat tankstation. Duh.....
  6. Eh nee.. 60% als je accijns en btw optelt..
  7. bigwade

    Benzineprijs

    http://tinyurl.com/5rrg8dq
  8. Wat andere berichtjes: http://tinyurl.com/d68o63e
  9. Ja.. Kom eens op met fraaie foto's. Het hoeft ook niet per sé je eigen auto te zijn, maar DOE es wat
  10. Goed bedoelde vaderdags gift ?
  11. Zullen we het een beetje bij elkaar houden ? http://www.kiaclub.nl/topic/9049-waar-ben-jij-verzekerd-en-waarom/
  12. Voor de SP3 worden de beugels gemaakt door bowie97
  13. Dank Specialmade, dit is idd broodje aap verhaal. Andere olie moet DIRECT anders werken.
  14. Hippe kar, veel plezier ermee.. !
  15. bigwade

    Forum lid ?

    Zoiets zal je maar thuis hebben zitten.......
  16. bigwade

    Forum lid ?

    http://tinyurl.com/83xu9k4 Hoe zet je jezelf voor l*l
  17. bigwade

    Crash proef.

    Ik denk niet dat Ed op dit soort berichten zit te wachten op dit moment...,,
  18. bigwade

    Crash proef.

    De oorzaak DAT ze onwel is geworden lijkt me de hoofdzaak. Sterkte daarmee en ik hoop dat dat helemaal goed komt ! Blik is maar blik en werk is maar werk tenslotte. (Dat zonder kleerscheuren vond ik wel grappig, haha!)
  19. bigwade

    Crash proef.

    Het zal aan mij liggen maar ik zou me meer zorgen maken over je partner….. Die auto, het zal..
  20. NouNou, da's leuk ! Vanwaar deze actie ?
  21. bigwade

    Condens koplamp

    http://www.google.nl/search?q=kiclub.nl+condens&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari#hl=nl&sugexp=frgbld&gs_nf=1&pq=kiclub.nl%20condens%20in%20koplamp&cp=3&gs_id=1i&xhr=t&q=kiaclub.nl+condens+in+koplamp&pf=p&sclient=tablet-gws&client=safari&tbo=d&oq=kiaclub.nl+condens+in+koplamp&aq=&aqi=&aql=&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=18298b7feacd3519&biw=1024&bih=660
  22. Ja en ? gaat over UK klacht van 1 persoon...
  23. We kijken het tot 7 april aan w.b. aanmeldingen en dan besluiten we of het door kan gaan.
  24. Zou een motor niet iets voor je zijn in de betere maanden?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...