Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dat dacht ik dus ook al...
  2. Inschrijvingen gesloten. We zijn met 17M+1V+1J(unior) en 7 toeterverbouwers. Iedereen heeft zojuist mail gehad. Het weer gaat zelfs best aardig worden.. Kortom, dat wordt weer leuk.
  3. kruis! Laat wat van je horen ! De rest is zo goed als binnen...
  4. Van Harte maar dit "Helaas kan ik alleen nog maar tussen mijn velgen in gaan zitten met mijn Garmin en vroem vroem roepen" had ik graag visueel gehad..
  5. bigwade

    Eco rijden

    Meneer boven je bericht heeft daar wat aan gedaan zo te zien 2.0 crdi HP 182pk 442nm Lijkt mij voldoende
  6. Dames heren, Ik mis mailadressen van Wimis, Micle, en kruis! De rest is binnen. AUB mailen naar lookaround.nl[apekrul]gmail.com
  7. @hdr http://www.kiaclub.nl/topic/9403-knarsende-remmen/ http://www.kiaclub.nl/topic/7220-lawaai-remmen/ knerpen……..niet knarsen
  8. JOEHOE, zijn de batterijen van de camera leeg ? Overal bloesem, lichtgroene blaadjes en meer maar geen Kia foto's ? Kom op mensen, doe es wat. Maak een fraaie prent van iets van Kia in een gekke setting en doe er wat mee. (btw hoeft niet eens je eigen auto te zijn, een SP3 in de haven van Scheveningen met een mega meeuw op het dak is OOK leuk)
  9. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    Ik heb zelf wat testjes gedaan met mijn huidige auto en 120 slurpt t.o.v 90-95 Zeker 25-35% meer Achter een vrachtwagen hangen met 87 km scheelt ca 35% t.o.v. 90-95 zelfstandig rijden. Je hebt zelf de keus. Ruitbreuk en steenslag is achter zo'n waggel een reele optie en kost ook geld.
  10. Nee maar vriend doet wel rare dingen met die bandenspanning. Hoe harder de band hoe minder grip je hebt. Als vriend een beetje autoliefhebber zou zijn zou hij dat weten en je zo niet op pad sturen. Vandaar.
  11. 3,5 is idioot veel 2,5 is ± de norm, maar kijk even naar de sticker in je deur. Wat vind die vriend er überhaupt van ?
  12. Ja nul catering en schijten in het Amsterdam Rijn kanaal http://g.co/maps/73hs7 Doe maar gewoon De Meern..
  13. Dag RoosRapide........ btw wat schuift dat nou, dat spammen ? Ben je eigenlijk wel een vrouw of zo'n pukkel-nerd gastje ? Ga jezelf maar eens googelen btw
  14. Jeetje joh, er mag hier ook gelachen worden hoor
  15. Leesvoer voor RoosRapide en Moderator..... http://tinyurl.com/cwuqan5
  16. Wat denk je zelf ?
  17. Remko, het staat je vrij deze uit te delen hoor...... De AUW-gurk
  18. Ach ik neem het een beetje voor je op, laminaat schuiver..
  19. Beste LindsayR je tussentijdse dealer bezoeken hebben we hier niet gezien. Als ik je ervaringen zo lees is er niks aan de hand met je auto maar ben je onbekend met het abs-rem systeem. Vandaar de verwijzing naar een herscholingscursus w.b. autorijden. Suc6
  20. nee joh, vuilniszakken lozen op toeristische parkeerplaatsen......
  21. nee...
  22. nee..
  23. Hier:#68546 zeg je iets anders. Met die 500-600km per maand gaat het inruilen je echt veel meer geld kosten. Je rijd alleen stad, geef je aan en ook nog eens met de Climat Control aan. Tja..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...