JOEHOE,
zijn de batterijen van de camera leeg ?
Overal bloesem, lichtgroene blaadjes en meer maar geen Kia foto's ?
Kom op mensen, doe es wat.
Maak een fraaie prent van iets van Kia in een gekke setting en doe er wat mee.
(btw hoeft niet eens je eigen auto te zijn, een SP3 in de haven van Scheveningen met een mega meeuw op het dak is OOK leuk)