Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. @phoenix2149 10 jaar geleden vond iedereen het nog stoer om in de krant te staan en nu is zelfs een AUTO kenteken op de webs taboe ? Totaal doorgeslagen vind ik.
  2. Wat is er mis met een topic als dit http://www.autoweek.nl/forum/read.php?6,4871979 Vind je dan dat al die kentekens weg moeten ?
  3. bigwade

    E10

    Deze #1 even lezen.......
  4. Dames, heren, in het draadje "gespot" in het Rio deel kwam er een opmerking over privacy w.b. kentekens http://www.kiaclub.nl/topic/9565-gespot/page__view__findpost__p__91233 Het lijkt er onderhand op dat je op straat geen foto's meer mag maken vanwege die privacy. Zelf ben ik daar heel erg tegen, als fotograaf. Of het nou om kentekens of personen gaat. De straat is openbaar, vind ik. Als je daar aanwezig bent ben je zelf onderdeel van dat openbare. Laat eens weten wat jullie daar van denken.
  5. Dat in de weglopen moet ik als voorheen toeter organisator gaan oefenen. Sfeer maken en ongewild advies zit in de PSU ( persoonlijke standaard uitrusting)
  6. Dank Wolter! Er is ook vers bloed, komt goed.
  7. NB aan alle winnaars. Bewaar ajb je foto's in hoge resolutie ! Kunnen later evt. van pas komen voor bijv. de ClubKalender.
  8. Tja, misschien hadden we ook niet heel Akersloot weg moeten zetten als "minder". De meeste OV buurten in steden zijn wat minder dus die van de pont (ook OV) zal misschien ook in dat rijtje passen en wellicht laat de concertgebouwbuurt van Akersloot een heel ander beeld zien. Hebben we helaas gemist. Bedankt voor de info !
  9. bigwade

    Rio 2011 Tuning

    Meeste mannen willen juist een grotere en toch zeker geen vinnetje........? "Ontvangst" zit dan ook helemaal goed
  10. Manmanman, waar waren jullie al die tijd, HAHA! Welkom. Denk ook even aan plaatjes, zijn we dol op. grtz!
  11. Als het dan agenda-technisch kan, kom ik voor 5 euro bijzonder graag ongevraagd advies geven, in de weg lopen en sfeer maken.
  12. Kun je waarschijnlijk toch beter af zijn in een auto waarin is gerookt. Deze geur krijg je er met 30 ozonbeurten niet uit.
  13. Volgens W.Tuut is of de keuringsdienst van waren langs geweest of de fiscus. Het kot zit op slot en Riet misschien wel in het cachot.
  14. Daarnaast ook actief in de paupermeubelhandel.... Multitalent !
  15. En we hebben er weer een ambassadeur van deze treurige Noord Hollandsche vlek bij, haha ! Bedankt Frans !
  16. BTW dat Schinnen, buiten American Cars en Alfa, volgorde willekeurig, is eigenlijk net zo'n no-go area als Akersloot.
  17. bigwade

    FLON4000

    Dus die Flon 4000 is een soort Waxoil. Zijn er nog meer producten/merken die onder dezelfde categorie vallen ? Hebben we die ook maar even gehad.
  18. Zo te zien niks http://www.waariseen.nl/Locatiezoeker/plaats/Akersloot/categorie/bier.aspx btw ik prefereer het Alfabier uit (1/2L) blik. Dat smaakt gek genoeg beter dan fles. Mijn buurman op de andere hoek, ook een vervend liefhebber is het daar met mij over eens..
  19. Holy Smoke End heer ar ze resulz.. Jury was het direct eens. Onbetwist op 1, Jolinar De rauwe sfeer en dan zo'n prachtbak, helemaal goed. NB w.b. afwerking had het iets beter gekund. Bovenstaand plaatje is ietsie opgepiept. Op nr 2, Venga OK Onderhand een veteraan en altijd goed voor de (lege) prijzenpot.. Peter, een pluim ! op nr 3, Specialmade Leuke combinatie van mens en machine of anders 2 leuke hobby's, kan ook. Een deel van de jury vroeg zich af wat de dame aan het lezen is. a ) De handleiding van de ISG b ) de reële verbruikskosten middels tankbon c ) de routeplanner; hoe Akersloot te kunnen mijden d ) anders.. Een ander deel van de jury denkt zelf sterk aan C Frans van harte ! Dames heren, bedankt, het niveau gaat weer iets omhoog. Mei is al bezig en wij zouden als jury dan ook zeggen: Happy Shooting bigwade + Warmentuuter
  20. Er zijn 23 inzendingen. Die moet ik verzamelen, omnummeren en een index van maken Dat is even werk en dan moet er ook serieus gekeken worden.... Vanavond witte rook.
  21. http://www.kiaclub.nl/topic/9781-zo-nu-eerst-een/page__view__findpost__p__90966
  22. Dat Akersloot gaat nog eens heel groot worden....
  23. NH is een tijds zone verder.. Die PB kan effe duren, toch ?
  24. bigwade

    FLON4000

    Ik zou het even googelen Poetsers vinden het maar matig http://tinyurl.com/d4w52c2
  25. Is dat alleen Puch of ook Tomos ? Overweeg een Tomos Snor. Info is welkom. Het Tomosforum is een beetje .....tja.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...