Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    E10

    Rijdt die maisrommel dus best aardig in de picanto ondanks mindere energie van dat spul..
  2. Top Dank je.. Die ook al..... wordt druk bij de toiletten...
  3. Gewoon 3 keer lezen en dan een samenvatting verzinnen
  4. Op de Fiat Idea meeting aldaar (DeM 10.30) wordt ook al druk ingetekend. Gekkenhuis........
  5. Ook ! er stond ook niet voor niks "bijv." voor.. m.a.w. je zult maar in soort van verweggistan zijn waar de SP3 bandenmaat minder gangbaar is dan ben je wel de sjaak. Ik zou hoe dan ook een extra wiel in de auto willen.
  6. Is al heel veel over geschreven. Gebruik even google met "kiaclub.nl+luchtfilter" of deze http://tinyurl.com/d9qyagr Of zo'n filter helpt is niet bewezen, het zit vooral tussen de oren.
  7. Ik zou er een reservewiel in doen. Heb je bijv. in Kroatie/Spanje/Ierland erg veel plezier van.
  8. Alfa, maar ik vind de rest buiten Hei en Grol ook niet erg. Zelfs het daklozenbier Pitt is goed te hachelen
  9. Prachtig... Heb je tijd om je te verwonderen in de file.
  10. Aangezien dit mijn idee is ga ik een mede jurering zoeken, Denk zelf aan warmentuuter voor deze maand.
  11. Stoelen problem solved, die gaan het schuurfeesten circuit van Lopik in. 15 eurootjes in de pocket..
  12. Ben ook 1979 met een brakke Fiat 600 de Pyreneeën overgegaan via Andorra. Tot op heden geen klachten gehad.
  13. idd veel plezier.. Mooi gebied!
  14. Moeders al weer thuis ?
  15. Brand die sensor dan niet in ?
  16. Handig zo'n cameraatje..... Weet je of je over een Fongers of Gazelle fietsje heen rijd. (en dan toeteren hè, haha! vinden ze niet leuk...) Heb het mogen aanschouwen in Bowies Hi-Tech feestbak, prachtig !
  17. bigwade

    Werking ISG systeem

    Laat me raden...... Och meneer, u bent de eerste........ Die 3e dealer zou ik even aanhouden, btw
  18. Vinden jullie het goed dat BW het na 2 keer eens aan anderen over laat ? Ben erg bereid 5-10 euro te lappen voor ongevraagd advies, in de weg lopen en sfeer maken.
  19. bigwade

    Eco rijden

    @Timo; het gaat dus om de rollenbank test. Geen test voor en na is blabla. Omschrijf ik het zo goed ?
  20. Tja ik ben zo netjes dat nog even niet te doen voor de eigenaar zich meld.
  21. NB wil de eigenaar van de wit houten set zich even melden ? We kunnen natuurlijk ook de beelden gaan nakijken.. Het hele event staat namelijk ook op disk. low res previews:
  22. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Met de maartverkopen stond hij al boven de sp3 Het is natuurlijk een hele lelijke bak ala joendaai, maar wel mooi met een vlakke laadvloer met achterbank naar beneden. Wat ik verder niet begrijp is dat zo'n auto met een 2.0 liter een A! label krijgt... Dt hele CO2 gedoe is nu ook vanuit de wetenschap als onzin bestempeld , maar de tax mannen houden er in binnen en buitenland nog hardnekkig aan vast. fondsen hè..
  23. Foto's leuk! Ik stuur je mail gewoon door naar iedereen op de lijst. grtz en bedankt.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...