Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Met de maartverkopen stond hij al boven de sp3
Het is natuurlijk een hele lelijke bak ala joendaai, maar wel mooi met een vlakke laadvloer met achterbank
naar beneden.
Wat ik verder niet begrijp is dat zo'n auto met een 2.0 liter een A! label krijgt...
Dt hele CO2 gedoe is nu ook vanuit de wetenschap als onzin bestempeld , maar de tax mannen houden
er in binnen en buitenland nog hardnekkig aan vast.
fondsen hè..