Nou nee.
Er zijn mensen die al jaren bij dezelfde verzekeraar zitten en een vaste (vaak te hoge) premie betalen.
Mensen die vergelijkbaar zijn betalen ineens minder. (vaak lokkertje)
Gek hè, net als met kranten abo's.
Het loont om eens op te zeggen en een nieuwe verzekeraar te nemen.
Daar ging mijn draadje over.
Gaat niet over koetjes en kalfjes maar vaak over poetsen, navi ellende, onderhoud, steenslagstickers etc, algemene zaken dus.
De nieuwe gemiddelde Rio driver kijkt niet echt verder dan zijn eigen tiepje terwijl over die onderwerpen inmiddels veel is geschreven.