Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Daar zou je je idd drukker over moeten maken. Ik heb dan ook geen FB account buiten een fake om toch toegang te kunnen hebben. Er rijden/lopen zat mannetjes rond om auto's te spotten voor "hergebruik" al dan niet in delen en die kijken niet naar kentekens. Heb je geen kiaclub voor nodig..
  2. Dat was em, wielomtrek.. Was even in de war maar met dezelfde banden voor en achter met verschillend profiel is natuurlijk ook de wielomtrek verschillend.
  3. maak je geen zorgen, hightech titanium.
  4. toch wel een setje hè, en een scherp mesje om er bij te komen en een keukenrol voor het deppen. Doe ik foto's als het kan, van die auto's dus..
  5. Ook natuurlijk kijken of mijn nek-schroefjes het houden Op de meest recente pics (ma) zat alles oké.
  6. Mooie kleur man Weg met dat grijze, witte en zwarte, HAHA!
  7. Direct doen bedoel je ? folie of die gaasdingen ? Lijkt me wel heel aardig
  8. Met zo'n lage sjees kun je misschien met 110 ipv 100 over een buitengebied drempel, heel belangrijk natuurlijk, voor de doelgroep. Zullen we afspreken de achterbank niet te vergeten ?
  9. Laat me raden.. Blonde miep in Mini of kekke Fiat 500
  10. Nee joh, dat zijn van die Efteling beesten, de zogenaamde LG's De Luie Grazers.. Waarschijnlijk Griekse Import. Heb verder echt geen verstand van alles onder de 5Pk, dat dan weer wel.
  11. Helaas van AlexVB bericht gekregen dat hij vervangend toezichthouder op werk moet zijn ivm sterfgeval in familie van collega. Alex kan dus niet aanwezig zijn a.s. vrijdag; sterkte Alex en jouw tijd komt nog. Alex's plaats als testpiloot wordt ingenomen door, ook volstrekt willekeurig, Warmentuuter.. Die weet het gas vast ook te raken. Johan.. vrijdag 10.15 KiaHQ Breu ! Ze hebben plek voor de brommer, haha!
  12. dit regeltje Wel mag de autofabrikant u verplichten om onderhoud dat onder de garantie valt uit te laten voeren door een aangewezen garage. zou ik even serieus nemen, en btw je road assist vanuit Kia vervalt ook
  13. Het staat idd niet bij "Mijn Kia" of de OH pdf van Kia. Ik zou de dealer eens bellen wat ze precies doen. Ik weet dat ze bij Bosch universele garages exact dezelfde beurten kunnen en mogen geven en die zijn doorgaans goedkoper. Als jouw garage dezelfde werkzaamheden met materiaal als een dealer uit kan voeren voor de helft, dan wist ik het wel. Maar idd die moet dan wel bovag zijn.
  14. Dat mag mij ook iemand uitleggen.
  15. Ach Roy, ook ik ben in 2009 terug gegaan van 5,7V8 naar 2.0 en nu naar 1.4. En heb niks te klagen... Welkom hier !
  16. Hebben we er drie nodig, dat gaat niet lukken..
  17. iemand moet het doen.. Voor dit forum waren het Smart en bigwade na een leuke drive met de Kia Forte, 1,5 jaar geleden. http://www.kiaclub.n...dpost__p__49054 Dat is kennelijk goed bevallen bij de mannen uit Korea/Breukelen dat we ook de Kia Optima mochten rijden http://www.kiaclub.n...rive-kia-optima Brutaal als we zijn hebben bw en Smart voor de TESTDRIVE KIA CEE'D 2012 een 2e auto aangevraagd voor AlexVB en een willekeurig forum lid, en dat is gelukt.. A.S vrijdag krijgen we vanuit BreuHQ 2 KIA CEED's mee en dat willekeurige forumlid is Remko.me geworden. De auto’s verschillen behoorlijk van elkaar, één handgeschakeld en één met de nieuwe DCT bak en andere uitrusting. We hebben er zin an.. U hoort.. Hoe weten we nog niet maar ik gok op 2 verslagen.. grtz! bigwade, Smart, AlexVB, Remko.me
  18. Volgens mij moeten er op een 4wd voor en achter dezelfde banden zitten met dezelfde profieldiepte..
  19. Bonnen snijden ? Praat me even bij.....
  20. HaHa, ik heb het over echte straat ervaringen en niet hier hoor.
  21. HAHA, nee als fotograaf heb ik zat ervaringen gehad en de agressie kwam altijd van mensen die meenden in beeld te staan.
  22. En heb jij geen poot om op te staan, al denk je het wel. Doorgaans volgt vaak verbaal en soms lichamelijk geweld. btw dit is het KiaCub Café, we kunnen het luchtig houden, het zijn slechts gedachtenwisselingen.
  23. @jutter Dat is op de openbare weg wettelijk toegestaan. Ben jij als persoon hoofd onderwerp in een "ongemakkelijke" situatie kun je je alleen beroepen op het portretrecht.
  24. Enig idee hoeveel camera's er permanent in een willekeurige stad hangen ? Dat is kennelijk wel oké, maar ik als ik een plaatje op straat maak krijg ik al bijna commentaar.
  25. Ik dacht aan een auw-gurk, maar hier moeten we iets nieuws voor verzinnen..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...