iemand moet het doen..
Voor dit forum waren het Smart en bigwade na een leuke drive met
de Kia Forte, 1,5 jaar geleden.
http://www.kiaclub.n...dpost__p__49054
Dat is kennelijk goed bevallen bij de mannen uit Korea/Breukelen dat we ook de Kia Optima mochten rijden http://www.kiaclub.n...rive-kia-optima
Brutaal als we zijn hebben bw en Smart voor de TESTDRIVE KIA CEE'D 2012 een 2e auto aangevraagd voor AlexVB en een willekeurig forum lid, en dat is gelukt..
A.S vrijdag krijgen we vanuit BreuHQ 2 KIA CEED's mee en dat willekeurige forumlid is Remko.me geworden.
De auto’s verschillen behoorlijk van elkaar, één handgeschakeld en één met de nieuwe DCT bak en andere uitrusting.
We hebben er zin an..
U hoort..
Hoe weten we nog niet maar ik gok op 2 verslagen..
grtz!
bigwade, Smart, AlexVB, Remko.me