Wij hebben deze voor zowat alles gekocht, we zagen hem (in het wit) in de toonzaal staan en we hadden zo direct van "dat is em" een testritje gedaan en gekocht we rijden nu 10 dagen (850 Km) in onze Sportage 2.0 CRDI Sence+ ( Belgie ), en ik moet zeggen, we zijn happy dat we deze gekocht hebben, Geen gekraak en of gepiep, zalig rijden, wat het verbruik betreft kan ik nog geen oordeel vellen, na de eerste tankbeurt 7.5L/100 Km. ik vermoed dat dit nog wel zal dalen als deze is losgereden. Ik moet zeggen prima werk van KIA ( In België automatisch met een volwaardig reservewiel )