Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Willemfred

Leden
  • Aantal Items

    113
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    3

Alles dat geplaatst werd door Willemfred

  1. Mijne iphone 4S werkt perfect samen met het originele audio/navigatiesysteem in de sportage
  2. Vind ik ook spijtig, verder vind ik dat de audio - navigatie ( in de sportage ) goed werkt, beter dan de Kenwood DNX 7260 BT die in mijn vorige auto stond. Veel geluk en pret met de Venga.
  3. Wij hebben deze voor zowat alles gekocht, we zagen hem (in het wit) in de toonzaal staan en we hadden zo direct van "dat is em" een testritje gedaan en gekocht we rijden nu 10 dagen (850 Km) in onze Sportage 2.0 CRDI Sence+ ( Belgie ), en ik moet zeggen, we zijn happy dat we deze gekocht hebben, Geen gekraak en of gepiep, zalig rijden, wat het verbruik betreft kan ik nog geen oordeel vellen, na de eerste tankbeurt 7.5L/100 Km. ik vermoed dat dit nog wel zal dalen als deze is losgereden. Ik moet zeggen prima werk van KIA ( In België automatisch met een volwaardig reservewiel )
  4. [sharedmedia=garage:vehicles:813] voila das al wat beter
  5. Auto: KIA Sorento 3 (2014->Heden) Eigenaar: Willemfred Toegevoegd op: 2021-03-06 Bekijk deze auto: KIA Sorento 3 (2014->Heden)
  6. Morgen is het zover, dan staat er hier ook een witte op de hof
  7. moeten er dan weerstanden geplaatst worden, of gewoon lampje vervangen door deze led's grt freddy
  8. Aan iedereen die hier wat gepost heeft een dikke mercie, ik heb mijn sportage nog niet maar heb hier wel een hele boel geleerd. Bedankt Freddy
  9. Het verbuik hangt vermoedelijk van je rechtervoet af, ik rij nu met een hyundai santa fe 2.2 Liter, en rij ongeveer 100Km met 7L diesel, een vriend van mij rijdt met dezelfde auto 100Km met 9L, Ik ben ook benieuwd naar het verbruik van de Sportage, ik verwacht de mijne (2.0 crdi AWD) rond nieuwjaar
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...